موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پابجی موبایل لایت نسخه ای سبک از بازی پابجی موبایل است که برای اجرا در موبایل هایی با سیستم ضعیف ساخته شده است. بازیکنان تقریبا همان قاب،تصاویر و گیم پلی خوب را در لتفن همراه خود میبینند در حالی که بازی فضای کمتری را نیز اشغال می کند. پابجی موبایل لایت تنها بازی نیست که تجربه خوبی را در دستگاه های سطح پایین ارائه می دهد. همچنین بازی های دیگری نیز وجود دارند که درعین اشغال فضای کم ، گیم پلی سرگرم کننده و گرافیک خوبی ارائه می دهند. در این مقاله ۵ بازی برتر مانند پابجی موبایل لایت را باهم بررسی خواهیم کرد.

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت : Offline Commando 3D Shooter

این یک بازی است که طرفرداران بازی های تیراندازی قطعاً از آن لذت خواهند برد. برای انجام مأموریت های مختلف اسلحه های مرگبار دراختیارتان قرار می گیرد وشما خود را برای بقا در برابر انبوهی از دشمنان خواهید دید. این بازی بیش از صد میلیون بار در Google Play دانلود شده است و فقط ۴۸ مگابایت را اشغال می کند.

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت : Gun War

این بازی دارای بیش از ۵۰ سلاح برای بازیکن است که می تواند استفاده کند. حدود ۱۲۴ ماموریت وجود دارد که می توانید تجربه کنید ، صحنه های پربرخورد و نقشه های مختلفی در بازی وجود دارد که قطعا شما را به چالش خواهد کشید. شش حالت بازی ویژه نیز وجود دارد. این بازی دارای امتیاز ۴.۴ در Google Play است و فقط ۶۲ مگابایت فضا را اشغال می کند.

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت

 

بیشتر بخوانید : بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۱ آنلاین و آفلاین

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت : PVP Shooting Battle 2020

این بازی نه تنها حالت چند نفره بلکه ۲۰ مأموریت تک نفره را نیز ارائه می دهد که می توانید بصورت آفلاین بازی کنید. این بازی در واقع بسیار شبیه به پابجی موبایل لایت است. شما سلاح های مختلفی دارید که می توانید از آنها استفاده کنید و وسایل نقلیه ای را نیز برای سفر در نقشه دراختیاردارید. این بازی به ۱۰۰ مگابایت فضای خالی برای نصب احتیاج دارد.

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت : Fort Survival

Fort survival یک بازی با گرافیک کارتونی است که مسلماً زیبا به نظر می رسد. محیط های بازی و گیم پلی آن پر جنب و جوش و هیجانی است و فضای جالب و متفادتی را برای بازی های تیراندازی خلق کرده است. همچنین سلاح های جالبی مانند سلاح های لیزری و سلاح های پلاسما در بازی وجود دارد که می توانید برای کشتن دشمنان از آنها استفاده کنید. این بازی فقط ۵۹ مگابایت فضا را اشغال می کند.برای خرید سریع و راحت جم انواع بازی های موبایل میتوانید به فروشگاه موجوجم مراجعه کنید.

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت : Free Survival : Fire Battlegrounds

این بازی عنوان دیگری مشابه پابجی موبایل لایت است. به شما امکان می دهد از دو سلاح اصلی و یک اسلحه فرعی نیز استفاده کنید. می توانید به صورت آنلاین بازی کنید و به حالت داستانی نیز بپردازید. گیم پلی بازی نیز شبیه پابجی موبایل لایت است.

بازی های شبیه پابجی موبایل لایت

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

1 دیدگاه دربارهٔ «بازی های شبیه پابجی موبایل لایت»

  1. علیرضا

    این بازی خخخخخخخییییییللللللیییییخخخخخووووببببههههه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »