موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بتل رویال کالاف دیوتی موبایل و نکات

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازی کالاف دیوتی موبایل ، یکی از بازی های موبایلی است که دارای سبک بتل رویال است. امروز در سایت موجو جم به نکات بتل رویال کالاف دیوتی موبایل اشاره می کنیم.

کالاف دیوتی یکی از معروف ترین بازی های کنسول بود که در سری های مختلفی منتشر شد. در سال ۲۰۱۹ نسخه موبایل آن نیز با نام «کالاف دیوتی : موبایل» منتشر شد این بازی که هم اکنون برای اندروید و آی او اس منتشر شده است یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی در سبک شوتر و بتل رویال است.

بتل رویال کالاف دیوتی موبایل و نکات

یکی از مود های بازی کالاف دیوتی موبایل، بتل رویال است که ۱۰۰ بازیکن در یک مپ بزرگ در قالب تیم و یا تک نفره باید با یکدیگر مبارزه کنند تا آخرین تیم و یا بازیکن بازمانده مشخص شود.

بتل رویال کالاف دیوتی موبایل و نکات
بتل رویال کالاف دیوتی موبایل و نکات

در این قسمت نکاتی که باید در مود بتل رویال کالاف دیوتی موبایل مورد توجه قرار گیرد را معرفی می کنیم.

در مناطق پر جمعیت فرود نیایید

اگر می خواهید زود شکست نخورید و اگر به این بازی تازه وارد هستید، این نکته به شما خیلی کمک می کند. هنگامی که به مپ منتقل می شوید، بازیکنان در برخی مناطق بیشتر فرود می آیند و تراکم در آن مناطق زیاد است و احتمال شکست زیاد است. پیشنهاد ما به شما این است که نقشه را در نظر داشته باشید و در مناطقی که تعداد ساختمان های آن کمتر است فرود بیایید زیرا در آن مناطق بازیکنان کمتری وجود دارند و شما فرصت بیشتری برای جمع آوری منابع دارید.

با boss درگیر نشوید

در مود بتل رویال، رئیس هایی (bosses) وجود دارند که روی مپ با نقطه های قرمز رنگ مشخص شده اند. هنگامی که به آن ها نزدیک شوید، به شما حمله می کنند. اگر آن ها را از بین ببرید به شما آیتم هایی داده می شود اما با توجه به اینکه دمیج آن ها بالاست، این کار ریسک بزرگی دارد و اصلا توصیه نمی شود. همچنین با درگیر شدن با باس ها، بازیکنان دیگر نیز شما را پیدا می کنند و از سمت آن ها نیز مورد حمله قرار می گیرید.

مطمئن باشید که خشاب پر دارید

هنگامی که با بازیکنان دیگر مواجه می شوید، هیچ چیز بدتر از آن نیست که هنگام شلیک به آن ها، خشاب شما خالی باشد و مجبور باشید برای پر کردن آن کمی صبر کنید. بنابراین، همیشه اطمینان داشته باشید که خشاب اسلحه پر است.

از ایردراپ ها استفاده کنید

ایردراپ ها، جعبه هایی هستند که هنگامی که به آن ها نزدیک می شوید می توانید آثارشان را مشاهده کنید. در این جعبه ها مهمات و اسلحه های مناسبی وجود دارد که استفاده از آن ها می تواند نتیجه بازی را به نفع شما تغییر دهد. اما از آنجایی که دیگر بازیکنان هم از وجود این ایردراپ ها با خبر می شوند، حتما هنگام نزدیک شدن به ایردراپ مواظب باشید.

باهم تیمی های خود در ارتباط باشید

اگر به صورت تیمی بازی می کنید، برای عملکرد بهتر و هماهنگی باید با هم تیمی های خود با استفاده از میکروفون در ارتباط باشید. حتما با اعضای تیم حرکت کنید و از هم دیگر جدا نشوید و هنگام مواجه با دشمنان، از یکدیگر پشتیبانی کنید.

از مینی مپ استفاده کنید

مینی مپ در گوشه صفحه شما در بازی وجود دارد. روی مینی مپ، جزئیاتی به نمایش در می آید که به شما کمک میکند.مثلا هنگامی که دشمنان شما شلیک کنند، موقعیت آن ها روی نقشه نمایش داده می شود و شما می توانید آن ها را پیدا کنید و یا از ایردراپ هایی که اطرافتان وجود دارد با خبر شوید.

خرید سی پی کالاف دیوتی

اگر برای پیشرفت سریع تر در بازی به سی پی کالاف دیوتی موبایل نیاز دارید ، می توانید آن را از فروشگاه موجو جم خریداری کنید و در کمترین زمان اکانت خود را شارژ کنید.

همچنین برای با خبر شدن از چالش های بازی ها و مسابقات می توانید عضو کانال موجو جم شوید 🙂

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »