موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بهترین اسنایپر های فری فایر

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Free Fire به دلیل سبک بازی جذاب خود در سیستم عامل های موبایل ، یکی از محبوب ترین عناوین در سبک بتل رویال است.این بازی سلاح های زیادی با نقاط قوت و ضعف مختلف در اختیار بازیکن قرار می دهد. با این حال ، همه این سلاح ها برای کشتن دشمن در فاصله زیاد مناسب نیستنددر این مقاله بهترین اسنایپر های فری فایر را مورد بررسی قرار می دهیم.

سه اسنایپر برای نبرد موفق از راه دور در فری فایر وجود دارد: AWM ، Kar98K و M82B. در این مقاله این تفنگ های تیرانداز بر اساس قابلیت ها و مشخصات آنها رتبه بندی می شود.

بهترین اسنایپر های فری فایر

بهترین اسنایپر های فری فایر

AWM

این اسلحه یک انتخاب تضمین شده بین اسنایپرها می باشد. آسیب بسیار زیادی حتی در زمان داشتن جلیقه سطح دو به دشمن وارد می کند و حتی با داشتن بهترین کلاه ایمنی دشمن را درجا می کشد. شما می توانید این اسلحه را با bounty token و در airdrop ها لوت کنید.

بهترین اسنایپر های فری فایر

در یک مبارزه از راه دور ،دوربین با بزرگنمایی ۸ برابر این تنفنگ بسیار مفید است.تنها مشکل این سلاح این است که تنها در Airdrop ها می توان آنرا یافت.

بیشتر بخوانید: اجرای فری فایر روی کامپیوتر

M82B

قدرت این اسلحه گویای همه چیز هست و می تواند آسیب اضافی بر ماشین ها ، gloo wall و دشمنانی که زره دارند وارد کند. این اسلحه تک تیرانداز در hot zone در مود کلاسیک و Clash Squad Store پیدا می شود.

بهترین اسنایپر های فری فایر

ویژگی دیگر این سلاح این است که میتوان از آن به عنوان سپر استفاده کرد.همچنین از بدنه خود سلاح برای ضربه زدن به دشمن میتوان کمک گرفت.ایم ویژگی ها این سلاح را به یکی از بهترین اسنایپر های فری فایر تبدیل کرده است.برای خرید جم بازی فری فایر میتوانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با پشتیبانی انلاین سفارش شما انجام شود.

Kar98K

Kar98K یکی دیگر از بهترین اسنایپر های فری فایر همچنین از متعادل ترین اسنایپر های بازی است و به ضورت پایه مجهز به دوبین با بزرگنمایی ۸ برابر است. همچنین می تواند با AWM در درصد آسیب زدن به بدن رقابت کند. damage rate آن ۹۰ و دامنه ۸۴ است که یک آمار کاملاً قابل توجه است.

بهترین اسنایپر های فری فایر

قدرت تخریب این اسلحه کم است و نمیتواند دشمن با یک گلوله از پا دربیاورد.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین اسنایپر های فری فایر»

  1. parsa2010

    ببخشید فری فایر بادجم و پول بینهایت رو از کجا دانلود کنم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »