موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

ترفند های ساکر استارز | چند نکته مهم در این بازی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز در سایت موجو جم با ترفند های بازی ساکر استارز آشنا می شویم، با ما همراه باشید.

امروز در این مقاله شما را با برخی از ترفند های ساکر استارز آشنا می کنیم. بازی ساکر استارز یا ستارگان فوتبال، یک بازی آنلاین است که این روز ها طرفداران زیادی را از همه سنین جذب خودش کرده است. این بازی توسط مینی کلیپ ساخته شده است.

ساکر استارز یک بازی ورزشی جذاب است که هدف شما در این بازی گل زدن است! در این بازی، هر بازیکن ۵ مهره دارد و به نوبت باید یک توپ را درون زمین بازی با استفاده از مهره ها شوت کنند و برنده کسی است که زودتر به تعداد گل مورد نظر برای پیروزی برسد.

این بازی در حالی که ظاهرا ساده به نظر می رسد اما نیازمند دانستن چند نکته و ترفند است که به شما برای پیروزی کمک می کند. پس با ما همراه باشید تا با این ترفند ها آشنا شوید! با خرید سکه های بازی ساکر استارز به راحتی پیروز بازی شوید.

ترفند های ساکر استارز
ترفند های ساکر استارز

ترفند های ساکر استارز :کنترل با دو انگشت

در گوشی هایی با صفحه نمایشگر کوچک، استفاده از یک انگشت برای کنترل کمی سخت است. برای حل این مشکل از دو انگشت و کنترل دو لمسی استفاده کنید. به مهره ای که می خواهید استفاده کنید ضربه بزنید و نگه دارید و سپس با انگشت دیگر ضربه بزنید و بکشید تا هدف خود را کنترل کنید.

توجه داشته باشید هنگامی که از کنترل دو لمسی استفاده میکنید از خط عبور نکنید.

ترفند های ساکر استارز :از نهایت قدرت شوت استفاده نکنید

تعدادی از بازیکنان تازه وارد همیشه هنگام شوت کردن، از نهایت قدرت شوت استفاده می کنند در حالی که این اشتباه است. در واقع هر چه محکم تر به توپ ضربه بزنید، پیش بینی اینکه توپ به کجا می رود سخت تر می شود. البته گاهی اوقات در صورتی که ارزیابی خوبی از شوت خود داشته باشید، استفاده از نهایت قدرت در شوت مفید است.

ضربه زدن شما مهم است

سعی نکنید که مستقیم و از دور با یک ضربه گل بزنید، این یک خطا است و شما با این خطا به حریف خود یک نوبت می دهید. بهترین کار این است که توپ را بسیار نزدیک کنید و سپس آنرا به گل تبدیل کنید. توجه داشته باشید که همه چیز در این بازی به شوت و ضربه شما بستگی دارد و اگر ضربه بدی بزنید شکست می خورید.

مهره های خود را در موقعیت مناسب قرار دهید

این بازی شباهت زیادی به فوتبال واقعی دارد. مانند فوتبال که قرار دادن بازیکنان در موقعیت مناسب مهم است، در این بازی نیز قرار دادن مهره ها در موقعیت مناسب مهم است. مهره های خود را به گونه ای قرار دهید که نفوذ به دروازه خود را توسط حریف سخت کنید. همانطور که حمله و گل زدن در این بازی مهم است، دفاع و جلوگیری از گل زدن حریف نیز مهم است.

مهارت خود را با تمرین افزایش دهید

بهترین راه برای ارتقا مهارت خود در ساکر استارز، بازی کردن زیاد و تمرین است. شما باید بازی های زیادی را تجربه کنید تا با ارزیابی حرکت توپ و نحوه صحیح شوت زدن آشنا شوید. تاکتیک های بازی را می توانید با تجربه به دست آورید و بهترین موقعیت برای قرار گیری مهره ها را بدانید. شاید مشاهده ویدیو نحوه بازی بهترین بازیکنان ساکر استارز در اینترنت به شما کمک کند.

خرید سکه و سایر خرید های درون برنامه ای بازی ساکر استارز

برای خرید جم بازی و سایر خرید های درون برنامه ای بازی ساکر استارز می توانید به صورت زیر عمل کنید:

-پس از ورود به سایت موجو جم وارد صفحه خرید بازی ساکر استارز شوید.

-در صفحه باز شده محصول دلخواه خود را انتخاب کنید و به سبد خرید اضافه کنید.

-وارد صفحه پرداخت شوید. پش از تکمیل پرداخت، سفارش شما در کمترین زمان تکمیل می شود.

در مقاله های بعدی با خرید سکه ساکر استار و رفع مشکلات مربوط به اکانت در این بازی آشنا می شوید، با ما همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »