موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

خرید جم فری فایر و تشکیل اسکواد شکست نا پذیر

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز در سایت موجو جم خرید جم فری فایر و تشکیل اسکواد شکست ناپذیر می پردازیم، با ما همراه باشید.

بازی چهار نفره یا اسکواد در فری فایر بسیار پر طرفدار است. اما در این نوع بازی به ویژه در رنک باید بسیار مراقب باشید که افراد مناسبی را به عنوان هم تیمی انتخاب کنید. هر یک از اعضای تیم وظیفه مخصوصی دارد که اگر آن وظیفه را به درستی انجام ندهد بقیه اعضا هم به خطر می افتند و در نتیجه با شکست و کاهش رنک روبرو خواهند شد. در ادامه ترفند هایی را مطرح می کنیم که وظایف پیشنهادی هر فرد را مشخص می کند و در نتیجه احتمال پیروزی اسکواد را افزایش می دهد. می توانید در سایت موجو جم اقدام به خرید جم فری فایر کنید.

خرید جم فری فایر و تشکیل اسکواد شکست نا پذیر

جم فری فایر

راشر

راشر یکی از اعضای تیم است که اولین هدف گیری به سمت حریف را به منظور جلب توجه بقیه اعضای تیم حریف و کشاندن آن ها به سمت هم تیمی ها انجام می دهد. مهم ترین ویژگی که این شخص باید داشته باشد، سریع بودن است یعنی پس از جلب توجه بتواند سریعا تصمیم بگیرد و اقدامات لازم را انجام دهد. بهترین کاراکتر برای این نقش هایاتو است اما می توانید از جوزف یا A124 نیز استفاده کنید.

شوتر

نقش شوتر شلیک کردن به حریفان پس از راشر است. این شخص باید دقت تیراندازی خوبی در بازی داشته باشد. مهم ترین ویژگی این شخص باید دقت و تمرکز بالا باشد. بهترین کاراکتر ها برای این نقش موکو و کلی هستند.

فلنک

نقش فلنک مانند یک اسنایپر است. این شخص باید توانایی شلیک از مسافت های طولانی را داشته باشد به درستی هدف گیری کند به طوری که بتواند به خوبی هدشات بزند. فلنک معمولا باید کمی از اعضای تیم فاصله داشته باشد و حریف را از سمتی دیگر مورد هدف قرار دهد. بهترین کاراکتر ها برای این نقش لارا و رافائل هستند.

ساپورتر

همانطور که از نام این نقش معلوم است، این شخص باید دیگر اعضای تیم را پشتیبانی کند و افرادی را که نیاز به کمک دارند را ریوایو کند. این شخص باید توانایی تصمیم گیری هوشمندانه را داشته باشد و در نجات دیگر اعضا سریعا عمل کند. بهترین کاراکتر ها برای این نقش، الیویا و پالوما هستند. با خرید جم از سایت موجو جم از بازی لذت ببرید.

توجه داشته باشید که نقش های مشخص شده، نقش های اصلی هر فرد است و آن فرد نباید فقط به نقش گفته شده بسنده کند بلکه باید بیشتر تمرکز خود را روی آن نقش بگذارد و در کنار آن به وظایف عادی دیگر هم بپردازد.هر یک از کاراکتر های بازی قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارند اما پیشنهاد ما برای بهره مندی بهتر از این استراتژی، استفاده از این کاراکتر ها است. استفاده از این استراتژی در بازی فری فایر علاوه بر انجام آن، نیازمند همکاری همه افراد تیم نیز هست.

در مقاله بررسی فری فایر | خشاب ها رو پر کنید ! می توانید اطلاعات کامل از بازی فری فایر کسب کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »