موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

دریافت الماس رایگان هی دی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این قسمت با آموزش دریافت الماس رایگان هی دی همراه شما هستیم تا شما را با تعدادی از این روش های موثر آشنا کنیم.

هی دی ، یک بازی در سبک مدیریتی و مزرعه داری آنلاین است که برای اندروید و آی او اس در دسترس است. در این بازی می توانید مزرعه رویایی خود را بسازید و در آن پیشرفت کنید.

الماس در بازی هی دی ارزشمند است و با استفاده از آن می توانید سرعت رشد محصولات را افزایش دهید، زمان ساخت ساختمان ها را کوتاه تر کنید و بسیاری از آیتم ها را با استفاده از آن از فروشگاه بازی خریداری کنید.

اگر میخواهید با روش های دریافت الماس رایگان هی دی آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید.

ربات الماس رایگان هی دی

یکی از بهترین روش هایی که در آن می توانید الماس رایگان دریافت کنید ، ربات الماس رایگان موجو جم است.با عضویت در این ربات و دعوت دوستان از طریق لینک اختصاصی شانس خود را در شرکت در قرعه کشی افزایش دهید و برنده الماس هی دی شوید. این قرعه کشی ها هر هفته برگزار می شود شاید برنده بعدی شما باشید.

بازگشایی دستاورد ها و ماموریت ها

این روش در جمع آوری الماس به شما کمک زیاد می کند که شما از بازی کردن الماس رایگان می گیرید. کافی است وظیفه هایی که بازی به شما می دهد را انجام دهید. این وظایف مانند برداشت محصولات و یا تولید یک محصول است. دستاورد ها معمولا سه مرحله ای هستند و شما با تکمیل هر مرحله مقداری الماس دریافت می کنید.

ازمعدن استفاده کنید

در سطح ۲۴ ، شما می توانید به معدن دسترسی داشته باشید. از معدن برای پیدا کردن مواد معدنی برای ساخت جواهرات استفاده می شود اما اگر خوش شانس باشید می توانید از این طریق مقداری الماس نیز جمع آوری کنید.

استفاده از هدایا

ممکن است سازنده بازی در مناسبت هایی به بازیکنان هدیه بدهد. این هدیه ها به صورت جعبه در دهکده شما ظاهر می شود و با باز کردن آن ، مقدار کمی الماس هدیه می گیرید.

الماس رایگان از طریق فیسبوک

یکی از راه ها برای دریافت الماس رایگان هی دی ، متصل کردن اکانت به فیسبوک است. پس از متصل کردن اکانتتان به فیسبوک، با دنبال کردن صفحه رسمی هی دی در آن نیز مقداری الماس رایگان دریافت می کنید.

آموزش دریافت الماس رایگان هی دی

خرید الماس هی دی

اگر وقت ندارید که از روش های بالا استفاده کنید ، می توانید الماس هی دی را خریداری کنید. برای خرید الماس هی دی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید و با کلیک روی آیکن بازی هی دی در سایت موجو جم ، وارد صفحه مربوط به آن شوید و محصول دلخواه خود را خریداری کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

2 دیدگاه دربارهٔ «دریافت الماس رایگان هی دی»

  1. پارسا

    خوب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »