موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

دریافت جم رایگان کلش رویال Clash Royale

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز هم مانند آموزش های قبلی ، با آموزش دریافت جم رایگان کلش رویال همراه شما هستیم.

در کلش رویال نیز مانند کلش آف کلنز ، عنصر جم ارزشمند و کمیاب است به طوری که همه بازیکنان این بازی به دنبال آن هستند. داشتن جم در کلش رویال می تواند به روند پیشرفت شما در بازی کمک زیادی کند. برای مثال با استفاده از جم می توانید جعبه های فوق العاده بازی را خریداری کنید، آن را تبدیل به سکه برای ارتقای کارت ها کنید ، در چالش ها شرکت کنید و اگر بخواهید شکلک ها یا همان ایموجی های بازی را خریداری کنید.

جم رایگان کلش رویال
جم رایگان کلش رویال

دریافت جم رایگان کلش رویال Clash Royale

خرید جم کلش رویال

اگر میخواهید سریعا اکانت خود را شارژ کنید و جم داشته باشید ، می توانید جم کلش رویال را خریداری کنید. فروشگاه موجو جم امکان خرید آسان جم کلش رویال را فراهم کرده است. برای خرید جم کلش رویال وارد صفحه مربوط به این بازی در سایت شوید و بسته جم دلخواه خود را خریداری کنید تا در کمترین زمان ، اکانت شما شارژ شود.

جم رایگان کلش رویال

اگر به دنبال جم کلش رویال به صورت رایگان هستید ، حتما ادامه مقاله را دنبال کنید تا شما را با چند روش کاربردی آشنا کنیم.

دریافت جم رایگان از صندوق ها

برخی از صندوق ها مانند صندوق چوبی و صندوق هایی که از رویال پس دریافت می کنید ، حاوی جم هستند. مقدار جم در هر جعبه متغیر است و بین ۲ تا ۴ جم می باشد.

رویداد Gem Rush

این رویداد بهترین راه برای دریافت جم رایگان است. هنگامی که این رویداد در بازی فعال می شود ، شما باید وارد نبرد تک نفره شوید و با نابود کردن هر یک از برج های حریف ، مقداری جم دریافت می کنید.

چالش ها

بیشتر چالش های کلش رویال ، یک ورودی رایگان دارند و شما با پیروزی های بیشتر ، جوایز بیشتری را دریافت می کنید. در برخی از چالش ها جایزه جم است که این جم به ۱۰۰ عدد هم می رسد.

شرکت در کلن وار

با شرکت در کلن وار ، پس از پایان وار به شما یک کیسه داده می شود که حامی مقداری سکه است و اگر خوش شانس باشید بین ۱۰ تا ۵۰ جم هم می توانید بگیرید.

ربات جم رایگان موجو جم

حتما این روش را امتحان کنید. با عضویت در ربات جم رایگان موجو جم و دعوت دوستان به این ربات ، در قرعه کشی جم هفتگی شرکت می کنید و می توانید یکی از برندگان جم رایگان باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

1 دیدگاه دربارهٔ «دریافت جم رایگان کلش رویال Clash Royale»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »