موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

پابجی زامبی مود در گیم پلی محبوب بازی پابجی موبایل چیست؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

امروز به بررسی پابجی زامبی مود در گیم پلی محبوب بازی پابجی موبایل می پردازیم، با ما همراه باشید.

در این مقاله سعی در ارائه کامل توضیحات مود فوق محبوب زامبی در بازی پابجی هستیم . در سال ۲۰۱۹ میلادی تغییرات شگفت آوری رو در گیم پلی پابجی موبایل شاهد بودیم .به عنوان مثال از اضافه شدن مود های جدید گرفته تا تغییرات بسیار شگفت آور .. مانند اضافه شدن هلیکوپتر و پوسته جدید و محبوب دزدان دریایی ! پس با مقاله ای که در مورد مود زامبی در سایت موجوجم شاپ فراهم آورده ایم، همراه ما باشید …

پابجی زامبی مود در گیم پلی محبوب بازی پابجی موبایل چیست؟

مود زامبی در گیم پلی محبوب بازی پابجی موبایل چیست؟

پدیدآورندگان بازی با افزودن زامبی ها به بازی Pubg Mobile ، چالشی هیجان انگیز جدیدی را به بازی تزریق کردند. در آخرین آپدیت پابجی موبایل مود جدیدی به نام PVP اضافه شده که میتوانید کنترل زامبی و مدافع رو در اختیار بگیرید. پس با موجو جم همراه باشید ، با معرفی کامل این مود همراه شما خواهیم بود .

حالت زامبی بازی پابجی موبایل از روز آغاز شده و با شروع شب حضور زامبی‌ها محسوس‌تر شده و با تراکم بیشتری به سمت مبارزین بازی حمله‌ور می‌شوند. با شروع روز دوم موج اول زامبی‌ها تمام شده و مبارزین میتوانند برای تقویت انرژی و سلاح‌ها و مهمات خود در نقشه جستجو کنند تا آغاز شب دوم که موج جدید و هوشمندتری و سریع‌تری از زامبی‌ها به سمتشان حمله‌ور شوند. این روند تا شروع روز چهارم ادامه خواهد داشت و زمانی که آخرین مبارز رقیبان خود را شکست دهد مانند همیشه به پایان خواهد رسید. با خرید یوسی بازی پابجی بالاترین امتیاز ممکن را در این بازی هیجان انگیز کسب کنید.

سلاح آتش افکن نیز در حالت بازی زامبی بصورت تقریبا کمیابی در دسترس قرار گرفته است. اما بجز این حالت جدید تغییراتی مانند اضافه شدن نور ماه به نقشه Vikendi، امکان انتخاب موزیک رسمی بازی Resident Evil 2 در منوی اصلی و امکان انتخاب نقشه Sanhok در حالت Arcade نیز در آپدیت جدید ارائه شده است. باید دقت داشته باشید که آپدیت جدید حجمی حدود ۴۶۳ مگابایت داشته و بعد از نصب و در اولین اجرا نیز ۱۲ مگابایت آپدیت دیگر نیز نیاز خواهد داشت. با خرید جم از سایت موجو جم از بازی ها لذت ببرید.

پابجی زامبی مود در گیم پلی محبوب بازی پابجی موبایل چیست؟

انواع مود زامبی در بازی پابجی

در اوایل سال که مود Survive Till Dawn و Darkest Night به بازی اضافه شدند، بازیکنان به فکر این بودند که بتوانند کنترل زامبی را هم به دست بگیرند! تا بتوانند هیجان بیشتری در بازی داشته باشند .

بعد از گذشت زمان، سازندگان بازی با توجه به پیشنهادات و انتقادات، این ویژگی را نیز به بازی اضافه کردند تا کاربران در صورت مردن و تبدیل شدن به زامبی، بتوانند کنترل زامبی را نیز به دست بگیرند.

اکنون مدل سرایت به بازی آمده تا نیازهای بسیاری از کاربران را برآورده کند. ( یعنی اگر زامبی به یک فردی که گان در درست خود دارد حمله ور شود البته قبل از اینکه کشته شود ، میتواند آن فرد را هم زامبی کند )

ماه گذشته، هنگامی که مود PVP عرضه شد، بازیکنان کاملا از آن راضی بودند و همچنان اعتیاد آور است. با Infection مفهوم جدیدی از مود PVP ارائه شد و مدل جذابی به وجود آمد.

مدل Survive the Dawn

در مدل Survive the Dawn، شما با زامبی های CPU طرف بودید و در واقع شما با زامبی هایی مقابله می کردید که توسط سیستم کنترل می شدند ( مانند bot که خیلی از شما ها با آن آشنا هستید )

مدل Infection

اما در مدل Infection شما با زامبی هایی روبرو هستید که توسط انسان ها و سایر بازیکنان کنترل می شود! با این حساب می توانید برخی حملات را با توجه به سطح فرد پیش بینی کنید. و این همان چیزی است که بسیاری از کاربران منتظر آن بودند .

در Infection بازی، بازیکنان را به مدافعان و زامبی ها تقسیم میکند. به محض شروع مسابقه میتوانید از بین زامبی ها و مدافعان یکی را انتخاب کنید. ، البته از کمی دیر عمل کنید ، بازی به صورت خودکار شما را یا زامبی قرار میدهد و یا مدافع .

مدافعان با سلاح های گرم در میدان حاضر شده و زامبی ها تنها با دست خالی و با مهارت های خودشان در مقابل مدافعان حضور دارند.

این مسابقه، سه راند دارد و در هر سه راند شما در جای مختلف بازی حضور خواهد داشت ، در مقالات بعدی مکان هایی برای مخفی شدن و کمپ برایتان قرار می دهیم تا بیشترین امتیاز را در این مورد دریافت کنید .

در ضمن در نبرد دو به دو یعنی همان زامبی با مدافع ، زامبی قدرت بیشتری دارد و میتواند راحت تر ، مدافع را بکشد البته این را هم باید در نظر داشت که مدافع گان دارد ولی زامبی هیچ گانی ندارد و با دست خالی به مدافع حمله ور میشود . ( بازی سعی کرده است تا به صورت برابر بازی را اداره نماید . ) به علاوه، زامبی ها یک قدرت ویژه ای با مدت زمان کمی دارند که با آن میتوانند آسیب بیشتری به مدافعان وارد کند ، البته این قدرت ویژه در دو کاراکتر خلاصه میشود ، یکی میتواند به مدت چند ثانیه مخفی بماند ، و دیگری میتواند در مدت چند ثانیه با سرعت بیشتری حرکت کند !

مدافعان سلاح های گرم معمولی دارند. اگر در کشتن زامبی ها به شکل خوبی عمل کنید، کاراکتر شما به نوعی سامورایی مجهز به شمشیر تبدیل و ارتقا داده میشود.با این ویژگی بازی متعادل تر می شود و همچنین بازیکنان از سلاح های مشابهی برخوردار هستند.

در حالی که اسلحه ها و تکنیک ها برای کمک هستند، چیزی که همه را متعجب میکند، این است که همه بازیکنان چه مدافعان و چه زامبی ها دیوانه وار در حال فرار یا مبارزه هستند! و این همان چیزی است که میتواند بازی را پر هیجان تر نماید ، و کاربر از پلی دادن حتی ۱۰ بار این مود خسته نشود ، و هر بار با شور و هیجان بیشتری به بازی خود ادامه دهد !

حالت سرایت در یک نقشه بسیار کوچکی روی میدهد ، و این نقشه این مود مانند دیگر نقشه های پابجی با مساحتی بسیار بزرگ همراه نیست ..

در کل این نقشه برای این آشوب و زامبی ها و مدل Infection بسیار مناسب و درست است.

با حالت عفونت، بازی پابجی موبایل بثیار جذاب تر از آپدیت های گذشته شده است. در کل سازندگان بازی با ارائه مدل جدید و متفاوت از زامبی ها در پابجی ، در تلاش هستند تا عنوان PUBG را همچنان در صدر جذاب ترین بازی ها نگه دارند و کاربران خودشان را راضی کنند تا بتواند رقیب خوبی‌ برای بازی جدید و پرطرفدار کال اف دیوتی موبایل باشد. …

نحوه خرید یوسی پابجی چگونه است؟

شما میتوانید در سایت موجو جم شاپ به سادگی‌ و در کمتر از ۳۰ دقیقه به هر میزان دلار یا یوسی‌ را در بازی پابجی موبایل دریافت کنید و با استفاده از آن در بازی خود از لباس های مختلف که در مود زامبی در بازی پابجی موبایل نیز استفاده میشود بهره ببرید. موجو جم شاپ در خرید یوسی‌ پابجی به شما این اطمینان را میدهد که با کمترین قیمت از بالاترین سطح خدمات بهره مند شوید.

در مقاله بعدی به بررسی PubG و همه چیزهایی که از پابجی موبایل نمی دانید خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

19 دیدگاه دربارهٔ «پابجی زامبی مود در گیم پلی محبوب بازی پابجی موبایل چیست؟»

  1. یونس

    عالی اما چرا در ایران وجود ندارد

  2. آنوس

    آقا بچه ها که سوال دارن تا به حال وقتی خواستین مپ عوض کنین به بالای صفحه نگاه کردین اونجا مپ زابیه که فقط تو کلاسیک و آرنا داره

    1. Alireza

      کلاسیکش کجاست؟؟؟؟؟

      1. ناشناس

        مپ بازی پابجی موبایل کجاست ؟

  3. امیر

    مود زامبی کدومه از کجای لابی باید برم

  4. محمد

    الان هستع

  5. کیان

    ?

  6. Ak

    تورو قران بگید چجوری زامبی مودو بیاریم

    1. مجتبی ثابت

      سلام Ak
      متاسانه هم اکنون زامبی مود از روی بازی حذف شده
      باید منتظر باشید تا در آینده به بازی اضافه بشه
      موفق باشید

      1. ناشناس

        یعنی هیچ راهی نداره

        1. مجتبی ثابت

          خیر باید منتظر بمونید دوباره به بازی اضافه بشه

      2. سعید

        سلام امکانش هست که بازم مود زامبی به پابجی موبایل بیاد

      3. تیرداد

        لطفا بزارید?????

    2. اصلان

      من که بابجی دارم و الپی ۱۰۰دم هرکی خاست میتوان اسمش که تو بابجی نوشته به من بگه

      1. ناشناس

        مود زامبی در پابجی موبایل کجاست

      2. amirali

        اسم من توی بازی amiralirevar

      3. ناشناس

        پز نده من از سیزن ۱الیت مکسم تمامی اسکین هارودارم

    3. آنوس

      آقا بچه ها که سوال دارن تا به حال وقتی خواستین مپ عوض کنین به بالای صفحه نگاه کردین اونجا مپ زابیه که فقط تو کلاسیک و آرنا داره

    4. علی

      مود زامبی برج‌ نهم روز ششم برا اندروید میاد یعنی سه ماه دیگه ایران فعال میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »