موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

مسدود شدن اکانت پابجی موبایل بیش از ۲ میلیون کاربر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه دهندگان بازی در طول یک هفته حدود دو میلیون اکانت کاربران پابجی موبایل را بدلیل استفاده از نرم افزار های ممنوعه و استفاده از تقلب در بازی بستند. مراقب باشید تا از مسدود شدن اکانت بازی پابجی موبایل در امان بمانید.

مطمئنا در بین دنیای بازی های رویال بتل پابجی موبایل از محبوبیت ویژه ای در بین گیمرها برخوردار است.این بازی نیز همانند سایر بازی های دیگر دارای بازیکنانی است که سعی در استفاده از تقلب در بازی دارند به همین جهت توسعه دهندگان بازی مدت هاست با قوانین سخت گیرانه سعی بر مسدود کردن اکانت کاربران متقلب دارند.

هر دو بازی پابجی و پابجی موبایل مدت هاست در حال تلاش برای جلوگیری از انجام این نوع از تقلب ها هستند و انتظار میرود در بروزرسانی های آینده تمرکز خود را برروی مبارزه با اینگونه افراد متقلب بگذارند و محیطی امن و عادلانه برای استفاده کاربران این بازی محیا کنند.

مسدود شدن اکانت بازی پابجی موبایل

طبق گزارش اکانت رسمی پابجی در توییتر در بازه زمانی ۱۱ دسامبر (۲۱آذر) تا ۱۷ دسامبر (۲۷آذر) حساب کاربری بیش از دو میلیون کاربر پابجی موبایل به دلیل استفاده از روش های تقلب در بازی بسته شد.

با مروری بر گزارش توسعه دهندگان بازی، سه دلیل اصلی مسدود شدن اکانت بازی پابجی موبایل کاربران، تغییر مدل شخصیت، نشانه گر خودکار و دید اشعه ایکس بوده است.

در این گزارش آمده است که تقریباً یک سوم از کل بازیکنان مسدود شده در حال تغییر مدل شخصیت خود بوده اند ، در حالی که حدود ۱۵٪ از گیمرها از هدف خودکار استفاده می کردند. سایر تخلفات شامل دید اشعه ایکس ، سرعت حرکت هک و منطقه آسیب دیده است.این دسته از اکانت ها برای همیشه مسدود شده اند.

برای خرید قانونی و مطمئن یوسی بازی پابجی با مراجعه به فروشگاه موجو جم یوسی بازی پابجی موبایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

توصیه سازندگان بازی برای جلوگیری از هک شدن اکانت:

  1. برای هر اکانت خود از یک پسورد جدید استفاده کنید
  2. احراز هویت دو عاملی را فعال کنید. (two-factor authentication)
  3. پسورد خود را هر شش ماه یکبار تغییر دهید.
  4. هرگز اطلاعات اکانت خود را با دیگران به اشتراک نگذارید.

بیشتر بخوانید: آپدیت زمستانه پابجی موبایل

مسدود شدن اکانت پابجی موبایل

برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی به وبسایت رسمی پابجی موبایل مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »