موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

معرفی بازی Dream League Soccer 2020

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز به معرفی بازی Dream League Soccer 2020 می پردازیم که نسخه جدید این بازی فوتبالی است، با ما همراه باشید.

تاریخچه بازی

بازی لیگ رویایی توسط استودیو First Touch Games برای اندروید و آی او اس منتشر شده است. این بازی دو نسخه ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ دارد که در مطالب قبلی ، نسخه ۲۰۱۹ این بازی را معرفی کردیم و در این مطلب به معرفی نسخه ۲۰۲۰ می پردازیم.

در سایت موجو جم بخوانید : معرفی بازی Dream League Soccer 2019

دریم لیگ ساکر 2020(Dream League Soccer) دریم لیگ ساکر ۲۰۲۰(Dream League Soccer)

شما در ابتدای بازی، نام تیم را انتخاب می کنید و پس از انتخاب مربی ، وارد بخش آموزش می شوید. در بخش آموزشی ، وارد یک مسابقه می شوید که در هنگام بازی به شما نحوه استفاده از کنترلر ها و بازی کردن آموزش داده می شود و با کمی تمرین به جایگاه دکمه ها و نحوه استفاده از آن ها مسلط می شوید.

در هنگام بازی باید به انرژی بازیکنان توجه داشته باشید و در صورت پایین بودن انرژی ، از تعویض بازیکنان استفاده کنید اگر به سطح انرژی بازیکنان توجه نکنید نتیجه خوبی دریافت نخواهید کرد. همچنین باید متناسب با فضای بازی از چینش و تاکتیک مناسب بازیکنان استفاده کنید.

در Dream League Soccer 2020 هم مانند نسخه ۲۰۱۹ این بازی قابلیت ساخت و ارتقای استادیوم ، زمین تمرین ، درمانگاه و ساختمان های دیگر وجود دارد که استفاده از این قابلیت به جذابیت بازی می افزاید. همچنین در این بازی تیم های معروف و بازیکنان معروف در این بازی وجود دارند و یکی از ویژگی های آن قابلیت انتقال بازیکنان و خرید آن ها است.

دریم لیگ ساکر 2020(Dream League Soccer) دریم لیگ ساکر ۲۰۲۰(Dream League Soccer)

تغییرات نسبت به نسخه قبل

این بازی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت هایی داشته است ؛ مثلا هوش مصنوعی آن به ویژه در حرکات دروازه بان بهبود داشته است و با نور پردازی بهتر چهره بازیکنان طبیعی تر شده است و محیط بازی نیز بهبود یافته است. یکی از مزیت هایی که این بازی نسبت به رقیبان خود داشت، قابلیت بازی کردن به صورت آفلاین بود که در نسخه ۲۰۲۰ این بخش حذف شده است و شما باید برای بازی کردن به اینترنت متصل باشید.

خرید سکه بازی Dream League Soccer 2020

برای پیشرفت بهتر در این بازی و ارتقای ساختمان ها مانند استادیوم اختصاصی و خرید بازیکنان شما نیازمند به سکه هستید. برای خرید سکه بازی Dream League Soccer 2020 می توانید وارد صفحه مربوط به این بازی در سایت موجو جم شوید و مقدار سکه مورد نظر خود را خریداری کنید.

بازی لیگ رویایی ۲۰۲۰ با پیشرفت نسبت به نسخه قبلی به ویژه در قسمت جلوه های تصویری و گرافیک ، می تواند یک تجربه خوب از فوتبال موبایلی برای شما باشد. اگر نسخه ۲۰۱۹ این بازی را بازی کرده اید، حتما نسخه ۲۰۲۰ آن را نیز امتحان کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

2 دیدگاه دربارهٔ «معرفی بازی Dream League Soccer 2020»

  1. محمد کارگری

    میخوام ری استارتش کنم تا از اول بیاد ولی بلد نیستم باید چیکار کنم خوشحال میشم راهنماییم کنید.مرسی از سایتتون

  2. محمد کارگری

    ببخشید چطور دوباره از اول بیارم بازیمو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »