موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

مقایسه بازی کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی های کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل دو مورد از محبوب‌ترین بازی‌های تلفن همراه هستند. هر دو ویژگی‌های متمایز خود را دارند که به همین دلیل است که اغلب نسبت به یکدیگر مورد مقایسه قرار می گیرند.

کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل دو نوع از رایج‌ترین بازی‌ها در پلت فرم تلفن همراه هستند. هر دوی آن‌ها در میان مردم بسیار محبوب هستند و بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در فروشگاه گوگل پلی را به راحتی داشتند.

مقایسه بازی کالاف دیوتی موبایل با پابجی موبایل

پس از ممنوعیت بازی پابجی موبایل، تعداد کاربران کالاف دیوتی موبایل بسیار افزایش یافت. بسیاری از کاربران اندروید تمایل دارند این دو بازی را باهم مقایسه کنند تا ببینند کدام یک برای آن‌ها بهتر است.
در این مقاله، ما به ویژگی‌ها و جنبه‌های دیگر این بازی‌های مشهور نگاهی می‌اندازیم و ارزیابی می‌کنیم که کدام برای سیستم عامل اندروید بهتر است.

مقایسه بازی کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل برای سیستم عامل های اندروید

یکی از دلایل محبوبیت کالاف دیوتی موبایل، حالت‌های متمایز در بازی است. علاوه بر این، با هر بروزرسانی، چندین ویژگی جدید به بازی اضافه می شود.
در مقابل، PUBG موبایل یک انبار پر از سلاح را به بازیکنان ارائه می‌دهد که آن‌ها می‌توانند برای از بین بردن دشمنان استفاده کنند.

مقایسه بازی کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل

هر دو این بازی ها میدان خود را به خوبی حفظ می‌کنند. با بروزرسانی اخیر gunsmith در کالاف دیوتی موبایل، بازیکنان می‌توانند سلاح‌های خود را با بیش از ۷۰ ضمیمه مجهز کنند. همچنین این بازی شامل چندین ویژگی جالب مانند scorestreaks، مهارت اپراتور و … است.

برای خرید جم بازی کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل می توانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید.

از سوی دیگر، با اضافه شدن تنظیمات ۹۰ FPS در بازی پابجی موبایل به بازیکنان یک تجربه کلی خوشایند تری را ارایه می‌دهد. این روش همچنین نقشه‌های بیشتری را در حالت بتل رویال به نمایش می‌گذارد، در حالی که کالاف دیوتی موبایل دامنه وسیعی از نقشه‌هایی چندین نفره برای بازی بازیکنان دارد تا از آن لذت ببرند.
هر دو بازی گرافیک باور نکردنی دارند و در دستگاه‌های اندروید به خوبی اجرا می‌شوند.

به عنوان یک جمع بندی از مقایسه بازی کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل می توان گفت که اگر بازیکنان بخواهند تنوعی از حالت‌های بازی را امتحان کنند، کالاف دیوتی موبایل بازی است که باید به سمت آن بروند. اما اگر آن‌ها ترجیح می‌دهند که حالت بتل رویال را بازی کنند، پس پابجی موبایل گزینه بهتری است که این موضوع به سلیقه کاربران بستگی دارد.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بازی پابجی موبایل و بازی کالاف دیوتی موبایل از آخرین خبر های این بازی ها مطلع شوید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

3 دیدگاه دربارهٔ «مقایسه بازی کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل»

  1. امیر

    بنظرم کالاف بهتر هست چون حالت های مختلفی داره و دلیل بعدیش اینه که شخصیت های کالاف دیوتی معروف تر هستن

  2. امیر

    بنظرم کالاف بهتر هست چون تنوع حالت های مختلفی داره و دلیل بعدیش اینه که شخصیت های کالاف دیوتی معروف تر هستن

    1. متین

      پاپجی بهتر است هم لایت وهم موبایل من کالاف یک بار بازی کردم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »