موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

مقایسه سلاح های Mk14 و Kar98K بازی پابجی موبایل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مقایسه سلاح Mk14 با Kar98K

Kar۹۸K و Mk۱۴ موثرترین سلاح های بازی پابجی موبایل برای نبردهای دوربرد هستند، اما کدام یک از این دو بهتر است؟ در ادامه به بررسی دقیق این دو سلاح میپردازیم.

pubg mobile برای نبردهای دور برد چندین سلاح را به شما پیشنهاد می دهد. دو سلاح Kar۹۸K و Mk14 از موثرترین سلاح های مناسب برای این نبردها هستند.

مقایسه سلاح های Mk14 و Kar98K بازی پابجی موبایل مقایسه سلاح های Mk14 و Kar98K بازی پابجی موبایل

Mk14 Vs Kar98K: Power

هر دو سلاح MK۱۴ و هم Kar۹۸K از مهمات ۷.۶۲mm استفاده می کنند درصورتی که به دو دسته سلاح مختلف تعلق دارند. Kar۹۸K یک سلاح تک‌تیرانداز است در حالی که Mk۱۴ یک تفنگ (DMR) است. علاوه بر این، Kar۹۸K تنها یک حالت شلیک دارد. در همین حال، MK۱۴ دو حالت شلیک به صورت تکی و خودکار را به کاربران ارائه می‌دهد.

از نظر شدت قدرت، سلاح Kar98K آسیب‌ بیشتری وارد میکند. گلوله‌ی این سلاح SR می‌تواند آسیب زیادی تا مقدار ۷۹ وارد کند در حالی که این مقدار برای سلاح Mk14 تنها ۶۱ است. با این حال به دلیل اینکه بازه زمانی بین هر شلیک در سلاح Mk14 کوتاه تر است میزان نرخ آسیب در ثانیه برای این سلاح بیشتر است. میزان آسیب در ثانیه برای سلاح Mk14 بیشتر است چون فاصله زمانی بین هر شلیک آن کوتاه تر است. علاوه بر این، شما می‌توانید از مود خودکار برای شلیک های رگباری استفاده کنید.

Mk14 Vs Kar98K: Range & Attachments

سلاح Kar98K بازی Pubg Mobile قوی ترین و موثرترین سلاح برای نبردهای دوربرد است و در فاصله های نزدیک زیاد کارآمد نیست. با این حال، شما می‌توانید از سلاح Mk۱۴ در درگیری های نزدیک و متوسط و دوربرد استفاده کنید. بنابراین، برای تغییر در دامنه‌های مختلف رزمی محدوده های مناسبی را پیدا کنید.

بهترین محدوده برای استفاده از سلاح Kar۹۸K یک محدوده ۶x یا ۸x است. سپس می توانید از یک خفه کن صدا و فلش هایدر استفاده کنید تا موقعیتتان پنهان بماند. برای سلاح Mk14 شما نیاز دارید برای عملکرد بهتر پکیج جبران‌کننده و واکنش دهنده های سریع برای تخلیه سریع گلوله و کاهش لگدزدگی و افزایش مهمات اضافه کنید.

Kar۹۸K در واقع محبوب‌تر از سلاح Mk۱۴ است. همچنین این سلاح دسترسی راحت تری دارد. شما میتونید در خانه‌ها و ساختمان‌ها و دیگر جاها در پنج نقشه این سلاح را پیدا کنید. در حالی کاربران بازی پابجی موبایل تنها می‌توانند سلاح Mk۱۴ را در صورت خوش شانس بودن در Airdrop پیدا کنند چرا که همه Airdropها در این بازی این تفنگ را به نمیدهند.

 

هر دوی این سلاح‌ها نقش‌های اصلی خود را در نبردها دارند و می‌توانند در هر نقطه مورد استفاده قرار گیرند. در نتیجه، این به سبک بازی کاربر بستگی دارد؛ اگر بخواهند ساکن در جایی پناه بگیرند و دشمنان خود را با اسنایپ از میان ببرند از سلاح می توانند استفاده کنند و اگر بخواهند به میدان نبرد نفوذ کنند و از نزدیک دشمنان خود را از میان ببرند سلاح MK۱۴ در اینجا انتخاب بهتری است.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «مقایسه سلاح های Mk14 و Kar98K بازی پابجی موبایل»

  1. ❤️گانگ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »