موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

مود Hardpoint کال آف دیوتی موبایل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از مود های بازی کال آف دیوتی موبایل برای حالت چند نفره Hardpoint نام دارد.در این مقاله ۵ نکته کلیدی برای پیروزی در این حالت بازی را باهم بررسی می کنیم.

Hardpoint یکی از چهار حالت چند نفره رتبه بندی شده است که می توانید در کال آف دیوتی موبایل بازی کنید. این یک حالت بازی است که در آن دو تیم از پنج بازیکن باید موقعیت های جایگزین سخت را که هر کدام حدود یک دقیقه در بازی باقی می مانند ، بدست آورند و نگه دارند تا امتیاز جمع کنند. تیمی که ۱۵۰ (یا ۲۰۰) امتیاز جمع کند در این مسابقه برنده می شود.مسابقات Hardpoint سریع و پر از عصبانیت است و بسیار سرگرم کننده است.

آموزش نکات مهم مود Hardpoint کال آف دیوتی موبایل

۱. مکان های هارپوینت را به خاطر بسپارید

نکته ای که باید در مورد مسابقات Hardpoint به آن توجه کنید این است که اهداف اول ، دوم ، سوم ، چهارم و پنجم نقطه سخت همیشه دقیقاً در همان موقعیت های نقشه قرار دارند. مواضع اهداف سخت به هیچ وجه تصادفی نیستند. هر نقشه دارای موقعیت های سخت همان مکان است که هر بار که بازی می کنید به همان ترتیب ظاهر می شوند. بنابراین سعی کنید ترتیب مکان های سخت را برای نقشه های خاص به خاطر بسپارید. بازی نقشه های Hardpoint را در بازی های بدون رتبه تمرین کنید تا آنجا که می توانید با مکان های آنها آشنا شوید. وقتی می توانید مکان بعدی را به یاد بیاورید ، می توانید به عنوان اولین نفر به آن برسید.

۲.امتیازات خود را برای حمله به هارپوینت ها ذخیره کنید

زرادخانه Scorestreak برای تصرف نقاط سخت می تواند مفید واقع شود. با فعال کردن Scorestreaks ، می توانید از تجهیزات مانند XS1 Goliath ، Shock RC ، Predator Missile و VTOL استفاده کنید تا دشمنانی را که اهداف سخت را دارند نابود کنید. بنابراین امتیازات خود را ذخیره کنید برای مواردی که واقعاً به آنها حمله می کنید تا به نقاط سخت محافظت شده حمله کنند.

مود Hardpoint کال آف دیوتی موبایل

بیشتر بخوانید: پرک های کال آف دیوتی موبایل

۳. از پرک FLACK JACKET استفاده کنید

از آنجا که نارنجک ها ، و انواع دیگر مواد منفجره ، اغلب در مسابقات هاردپوینت مورد استفاده قرار می گیرند ، مجهز بودن ژاکت Flack منطقی خواهد بود. مزیت Flack Jacket این است که ۳۵ درصد از خسارات ناشی از انفجار را کاهش می دهد.

۴. یک اسلحه با قابلیت حرکت خوب انتخاب کنید

مود Hardpoint کال آف دیوتی موبایل

سرعت در مسابقات Hardpoint از اهمیت اساسی برخوردار است ، زیرا شما اغلب برای رسیدن به موقعیت های سخت مانند ASAP می دوید. با سرعت بیشتر حرکت می توانید پس از بازنشستگی سریعتر به مواضع سخت گیر که توسط دشمن نگه داشته می شود برسید. علاوه بر این ، شما همچنین باید با پیشی گرفتن از مخالفان خود را به موقعیت های سخت اشغال نشده برسانید. بنابراین ، بهتر است اسلحه ای را انتخاب کنید که دارای درجه تحرک بالایی باشد. وقتی خودتان را به یک اسلحه با تحرک بالا مجهز کنید ، سریعتر حرکت خواهید کرد. از این نظر ، اسلحه هایی مانند Chicom و RUS-79U که دارای امتیاز تحرک بالایی هستند ، سلاح گرم بهتر برای مسابقات Hardpoint هستند.

در صورت نیاز به سی پی این بازی برای مجهز کردن سلاح خود می توانید از طریق فروشگاه موجو جم اقدام به خرید سی پی بازی کالاف دیوتی کنید.

۵. استفاده از انواع نارنجک

نارنجک ها می توانند تأثیر بیشتری در مبارزات هارد پوینت نسبت به سایر حالت های بازی کالاف دیوتی موبایل داشته باشند. زیرا معمولاً دشمنان در مکان های نسبتاً کوچک در داخل و اطراف ساختمان ها جمع می شوند. بنابراین، می توانید با پرتاب نارنجک در اتاقهایی که شامل چند دشمن در حال دفاع از یک منطقه هارد پوینت است، به تعداد بیشتری از دشمنان صدمه وارد کنید.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل از آخرین خبر های این بازی ها مطلع شوید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »