موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

مود runic power بازی پابجی موبایل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با انتشار آپدیت ۱.۲ پابجی موبایل دو حالت بازی جدید به این بازی پرطرفدار اضافه شده است.در این مقاله به بررسی مود runic power خواهیم پرداخت.

پس از انتشار مود Metro Royale و استقبال طرفداران پابجی موبایل از این مود بازی،حالا توسعه دهندگان بازی دو مود جدید با ویژگی های جذاب به بازی اضافه کرده اند.

مود runic power بازی پابجی موبایل

مود runic power بازی پابجی موبایل

در مود runic power بازی پابجی موبایل، بازیکنان باید Rune crystals را برای داشتن قدرت های ویژه در طول مسابقه جمع کنند. بازیکنان سه گزینه قدرت ویژه را برای انتخاب دریافت می کنند ، این گزینه ها عبارتند از Flame rune ، Arctic rune و Wind rune.

مود runic power بازی پابجی موبایل

بازیکنان در هر مسابقه فقط می توانند یکی از این runes ها را انتخاب کنند. بعد از ترکیب کریستال ها ، بازیکنان می توانند به قدرت های ویژه این Runes برسند تا در مسابقه برتری پیدا کنند.هر Rune دارای قدرت متفاوتی در جنگ است اما استفاده از آن ها انرژیشان کم می شود. برای به دست آوردن انرژی، باید قطعات Rune را در اطراف نقشه جمع آوری کنید.

مود runic power بازی پابجی موبایل

مود runic power بازی پابجی موبایل : توانایی Runes ها

همان طور که گفته شد مود runic power بازی پابجی موبایل دارای سه Runes است که شامل Flame rune ، Arctic rune و Wind rune می شوند. در این قسمت از مقاله مود runic power بازی پابجی موبایل به بررسی توانایی هر کدام از این حالات می پردازیم.

Flame rune/Magma wheel

مهارت احضار: احضار چرخ ساخته شده از فلز و آتش که به آرامی به جلو می چرخد. و به بازیکنانی که آن را لمس کنند آسیب وارد می کند. بازیکنان همچنین می توانند از این سلاح به عنوان کاور استفاده کنند که به مدت ۳۰ ثانیه فعال می ماند.

مود runic power بازی پابجی موبایل

مهارت تقویت : این مهارت برای مدتی به مهمات شما آتیش و حرارت اضافه می کند.

بیشتر بخوانید: اسنایپر در پابجی موبایل

Arctic rune

مود runic power بازی پابجی موبایل

مهارت احضار: فراخواندن یک دیوار یخی. این دیوار برای کاورها عالی است. مدت زمان دیوار ۳۰ ثانیه است. هر بلوک از دیواره یخ را می توان جداگانه با گلوله از بین برد.

مهارت تقویت : برای مدت کوتاهی اثر انجماد به مهمات اضافه می کند. انجماد اثر بهبود بازیکنان دشمن را کاهش می دهد. همچنین باعث آسیب بیشتر به چرخ آتش که بالا تر آن را معرفی کردیم می شود. شما برای خرید یوسی بازی پابجی موبایل در سریع ترین زمان ممکن می توانید از فروشگاه معتبر موجوجم اقدام کنید.

Wind rune

مود runic power بازی پابجی موبایل

مهارت احضار: یک سپر یا پناهگاه شفاف باد را احضار می کند که گلوله ها را مسدود کرده و آسیب گلوله ها را از خارج سپر کاهش می دهد. بازیکنان می توانند از داخل سپر به طور معمول شلیک کنند. مدت زمان فعال بودن سپر ۱ دقیقه است.

مهارت تقویت : سرعت حرکت و سرعت بارگیری مجدد بازیکنان را افزایش می دهد. همچنین آسیب به دیواره های یخ را افزایش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی به وبسایت رسمی پابجی موبایل مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »