موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

نقد و بررسی بازی Football Strike

زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروز در سایت موجو جم به نقد و بررسی بازی Football Strike می پردازیم، با ما همراه باشید.

با گسترش و پیشرفت گوشی های هوشمند ، بازی های آنلاین زیادی توانسته اند جای خود را در اسمارت فون ها باز کنند و افراد زیادی در سراسر دنیا جذب خود کنند.

روزانه افراد زیادی به انجام این بازی ها مشغول می شوند و در این بین کمپانی های زیادی دست به کار شدن تا در این بازار داغ و رقابتی جا نمانند.

یکی از جنجالی ترین و در واقع میشه گفت بزرگترین کمپانی بازی های آنلاین که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده ، کمپانی مینی کلیپ (Miniclip) است که توانسته خودش را به یک ابر برند جهانی تبدیل کنه.

این کمپانی که دومین وب سایت بزرگ تخصصی بازی های آنلاین هست، توسط دو دوست جوان تاسیس شده است که با تنوع زیادی از بازی ها در وب سایت خود توانسته اند میلیون ها کاربر از سراسر جهان به وب سایت خود جذب کنند.

کمپانی مینی کلیپ (Miniclip) بازی های خود را در پلتفرم های اندروید،ios و ویندوز به بازار جهانی بازی های آنلاین ارائه داده اند.

نقد و بررسی بازی Football Strike

نقد و بررسی بازی Football Strike

یکی از محبوب ترین ورزش ها در دنیای واقعی فوتبال است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی را دارد. با خرید سکه بازی Football Strike تمامی رقبای خود را شکست دهید.

حال با جای گرفتن این بازی در اسمارت فون ها ، توانسته مثل فوتبال در دنیای واقعی محبوبیت خاصی در بین طرفدارانش پیدا کند. و جالب تر اینکه می توانید تیم محبوبتان را انتخاب کنید و به صورت آنلاین با دیگر گیمرها در سراسر جهان و یا دوستان خود بازی کنید.

نقد و بررسی بازی Football Strike

یکی از این بازی های فوتبال که محصول کمپانی بزرگ مینی کلیپ است ، بازی Football Strike است.

بازی Football Strike مانند بازی فیفا عمل نمی کند ، بلکه روند این بازی به این شکل است که شما در این بازی بجای اینکه توپ را تحت کنترل بگیرید و به وسط زمین فوتبال بروید، در نقش یک بازیکن باید دروازه تیم مقابل را باز کنید و یا اینکه در قالب دروازه بان از باز شدن دروازه جلوگیری کنید.

در شروع بازی به این شکل است که شما و حریفتان باید سکه ای بپردازید و در صورت بازنده شدن هرکدام ، سکه ها به برنده تعلق میگیرد که این امر باعث شده حس رقابت در بین گیمرها بیشتر شود. با خرید جم از سایت موجو جم از این بازی هیجان انگیز لذت ببرید.

دربازی Football Strike دو حالت وجود دارد.

نقد و بررسی بازی Football Strike

یکی از حالت های بازی فوتبال استرایک shooting race که هر دو حریف در کنار هم هستند و همزمان به سمت دروازه های حریف مقابل شوت می کنید.

در حالت دوم یکی از بازیکنان در نقش دروازه بان و دیگری در نقش بازیکن می باشد.

نقد و بررسی بازی Football Strike

این حالت از بازی فوتبال Football Strike موجب متفاوت بودن ان با دیگر بازی های فوتبال آنلاین باشد که موجب محبوب شدن آن در بین کاربران شده است.

این بازی همانند دیگر بازی های کمپانی Miniclip از گرافیک و گیم پلی عالی برخوردار می باشد.

در این بازی قابلیت تغییر لباس و ظاهر بازیکن را داراست و حتی می توانید بازیکن خود را ارتقاء دهید که می تواند در کنار تاکتیک های شما در پیروزیتان نقش بسزایی داشته باشد.

نقد و بررسی بازی Football Strike

بازی Football Strike در گوگل پلی امتیاز ۴٫۵ از ۵ را توانسته کسب کند که نشان می دهد این بازی تا چقدر توانسته بین کاربران خود محبوبیت کسب کند.

بازی فوتبال استرایک Football Strike همانند دیگر بازی های آنلاین از محصولات درون شبکه ای برخوردار است که شما می توانید برای ارتقاء و تغییر ظاهر بازیکن خود استفاده کنید.

برای خرید سکه و اسکناس بازی Football Strike می توانید از طریق سایتmojogem.com خریداری کرده و بعد در اکانت بازی شما افزایش میابند.

که قابل دسترس در سیستم عامل های اندروید و ios میباشد.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »