موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

پابجی موبایل و اینکه چگونه در پابجی موبایل حرفه ای شویم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروز به بررسی پابجی موبایل و اینکه چگونه در پابجی موبایل حرفه ای شویم می پردازیم، با ما همراه شوید.

پابجی موبایل یک بازی مهیج چند کاربره ی آنلاین میباشد که توسط استودیوی بلوهول ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ میلادی توسط شرکت توسعه دهنده پابجی موبایل برای مایکروسافت ویندوز و ایکس باکس یک و در سال گذشته برای پلی استیشن ۴ و مخصوص گوشی های Android و IOS منتشر شد و همینطور توانست به بهترین گیم موبایل در سال ۲۰۱۸ تبدیل شود و حدود ۲۵۰ میلیون! بازیکن دارد. با خرید یوسی بازی پابجی بالاترین امتیاز ممکن را در این بازی هیجان انگیز کسب کنید.

پابجی موبایل و اینکه چگونه در پابجی موبایل حرفه ای شویم؟

درباره پابجی

پابجی موبایل بی شک یکی از بهترین و زیباترین بازی های Battle Royale در سیستم عامل موبایل است و رقبایی همچون کال اف دیوتی و فری فایر دارد. در ای نوع از بازی صد بازیکن انلاین ابتدا در هواپیما و سپس با چتر نجات در یک زمین بزرگ فرود آمده و بدنبال اسلحه برای کشتن سایر بازیکنان و برنده شدن در بازی میگردند.. همه به خاطر وجود اسلحه های جدید و جذاب که شرکت سازنده در اختیار بازیکنان قرار می دهد ، بازی را دوست داشته و ساعات زیادی را صرف این گیم پلی جذاب میکنند .

در این بازی به غیر از مسابقات Battle Royale، بسیاری از حالت های مختلف دیگر مانند حالت های بازی مجزا ، گرافیک های سنگین شگفت انگیز و واقع گرایی وجود دارد که سبب شده بازی پابجی برتری بسیاری در قلمرو خود دارا باشد. به غیر از این ، یک جنبه دیگر وجود دارد که بازی را همزمان به چالش کش و سرگرم کننده می کند . حتی بدلیل محبوبیت زیاد در بسیاری از کشورها بدلیل ایجاد اعتیاد در برخی بازیکنان جوان ممنوع و از دسترس دور شده است.

پابجی موبایل با در نظر گرفتن امکان Voice chat یا همان صحبت آنلاین از طریق صدا به جذابیت خود افزوده و همچنین امکان هماهنگی در نبرد را بسیار بیشتر از پیش کرده است و یک موضوع مهم دیگر آن است که اگر کسی از این طریق به شما توهین کرد گزینه ای برای گزارش دادن اسپم و سایر موارد وجود دارد.

به علت محبوبیت پابجی در ژانر نبرد رویال تعدادی نسخه های با کیفیت کمتر غیر رسمی چینی نیز پس از موفقیت آن تولید شدند. این بازی همچنین از بین سایر تمجیدها نامزد دریافت جایزه ی Game of Year شد. شرکت PUBG چندین تورنمنت کوچک را اجرا کرده و ابزارهای بازی را برای بهبود به پخش این بازی به تماشاگران معرفی کرده است ، زیرا آنها خواستار محبوبیت این مرکز هستند . با خرید جم از سایت موجو جم همه رقبای خود را به راحتی شکست دهید.

پریدن از هواپیما در ارتفاع زیاد

به ندرت فردی به این مسئله زیاد توجه نمی کند، ولی همین مسئله تعیین می کند که چه کسی زودتر فرود می آید و در نتیجه سریعتر به تمامی سلاح های بازی می رسد. پریدن از هواپیما در واقع فرآیند پیچیده ای نیست و یک قلق نسبتا راحت دارد، اما برای زودتر رسیدن باید بتوانید خوب فاصله ها را تخمین بزنید و سریع تصمیم بگیرید. در مرحله اول باید بدانید که هواپیمایی که در هر بازی بازیکنان را جابجا می کند مسیری را به صورت تصادفی انتخاب می کند.

یعنی مثلا شما در یک بازی ممکن است دقیقا از روی شلتر گذر کنید ولی در بازی دیگر ممکن است حتی نزدیک آن هم نباشید. یعنی مرحله خروج از هواپیما و انتخاب محل با هم ارتباط نزدیکی دارند . معمولا مکانهایی که نزدیک به خط هواپیما می افتند شلوغ هستند و اگر شما دوست دارید تا پایان یک بازی امن داشته باشید بهتر است تا جایی که میتوانید از خط دور شوید و البته هنگام فرود آمدن با علامت چشمی که در کنار نقشه تعبیه شده است می توانید بدون تغییر مسیر حرکت نگاهی به دور و بر خود بیاندازید و از بودن یا نبودن دشمن در منطقه باخبر شوید.

برای این کار فقط لازم است آسمان اطراف را نگاه کنید اگر دشمن زودتر از شما به آن مکان می رسد بهتر است مسیر خود را عوض کنید در غیر این صورت اگر بازیکنان دیگر اسلحه پیدا کرده باشند به راحتی میتوانند شما را بکشند. و زود از بازی کنار خواهید رفت ! همینطور اگر شما در یک اسکواد (گروه متشکل از ۴ نفر ) بازی میکنید بهتر است از دوستان خود جدا نشوید در غیر اینصورت کشتن شما بسیار راحت تر میشود.

پابجی موبایل و اینکه چگونه در پابجی موبایل حرفه ای شویم؟

نگاهی به گیم پلی بابجی موبایل :

نخستین استراتژی در پابجی موبایل پس از فرود آمدن برداشتن اسلحه قدرتمند و پیدا کردن آیتم های مناسب و مورد نیاز است.

برای شروع توصیه میکنیم سراغ مکانهای خلوت، امن و خانه های کوچکتر بروید ولی اگر به هیجان و بازی های اکشن علاقه دارید می توانید از مکانهای شلوغ تر و خانه های بزرگتر کار را شروع کنید.

مهمترین آیتم در هنگام شروع بازی پیدا کردن اسلحه است و پس از آن جلیقه و کلاه که از آسیب رسیدن زیاد به شما جلوگیری می کنند در وهله بعد یک کوله پشتی که به شما امکان برداشتن چیزهای بیشتری را میدهد . البته که ظرفیت این کوله ها در لول های مختلف متفاوت است .

در پایان اشاره به این نکته میکنیم : در انتخاب یک اسلحه سعی کنید ، اسلحه دوربرد و یک اسلحه نزدیک زن پیدا کنید . تا ترکیب مناسبی از اسلحه همراه خود داشته باشید .

اصولا برای نزدیک زن ها از رایفل استفاده شده و پیشنهاد سایت موجو جم به شما استفاده از رایفل یا همان AR است چون نسبت به SMG قدرت بسیار بیشتری دارند و آسیب بیشتری به دشمن میزنند.

در مقاله بعدی به بررسی PubG و همه چیزهایی که از پابجی موبایل نمی دانید خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »