موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

آموزش و نکات مپ برمودا در بازی فری فایر

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز با آموزش و نکات مپ برمودا در بازی فری فایر ، همراه فری فایر باز های عزیز هستیم با ما همراه باشید.

هر بازی بتل رویال ، مپ های مخصوص به خودش را دارد و برخی از این مپ ها در میان بقیه محبوب تر هستند ؛ در بازی فری فایر نیز مپ برمودا از بقیه مپ های این بازی محبوب تر است شاید به دلیل اینکه این مپ قدیمی ترین مپ بازی فری فایر است. با خرید جم فری فایر در این بازی سریع تر پیشرفت کنید.

نکات مپ برمودا Free Fire

شناخت کامل این مپ و موقعیت های مختلف مپ برمودا به شما در بازی کمک می کند. اگر میخواهید این مپ را کامل بشناسید با ما همراه باشید تا شما را با ترفند های مپ برمودا آشنا کنیم.

نکات مپ برمودا : بهترین مناطق برای فرود آمدن

پیش از آنکه در منطقه ای فرود بیایید، باید دقت کنید که چه مودی را بازی می کنید و سطح بازی شما در چه حد است. معمولا در مناطق مرکزی این مپ مانند peak افراد زیادی فرود می آیند و شانس زنده ماندن در آن مناطق کمتر است. البته بستگی به سطح مهارت شما و نوع مودی که بازی می کنید هم دارد که توصیه می شود اگر حرفه ای نیستید در اطراف مپ که افراد کمتری هستند فرود بیایید.

مناطقی که خطر زیادی دارند و افراد زیادی در آنجا فرود می آیند عبارتند از Peak , Mill , Clock Tower , Katulistwa , Factory . در این مناطق چون تجهیزات بیشتری وجود دارد افراد بیشتری نیز حضور دارند و شما باید بسیار مراقب باشید.

مناطقی که خطر کمتری دارند و افراد کمی در آنجا فرود می آیند عبارتند از Rim Nam Village , Cape Town , Sentosa .

در مود رنک بهتر است که در مناطق شلوغ فرود نیایید زیرا احتمال زنده ماندن در این مناطق نسبت به سایر مناطق بازی کمتر است.

بهترین مناطق برای جمع آوری تجهیزات

پس از فرود آمدن در یکی از مناطق نیاز به تجهیزات بیشتری دارید در ادامه به معرفی بهترین مناطق برای جمع آوری تجهیزات اشاره می کنیم.

در منطقه Cape Town خانه های زیادی وجود دارند که می توانید تجهیزات خوبی در آنجا پیدا کنید. در منطقه Mars Electric هم تجهیزات خوبی از جمله اسلحه اسنایپر می توانید پیدا کنید. Shipyard و Sentosa نیز از مناطق بزرگ مپ برمودا برای جمع آوری تجهیزات هستند.

نزدیک منطقه امن باشید

یکی از ویژگی های مپ برمودا ، کوچک بودن این مپ و کوتاه بودن مسافت ها نسبت به مپ های دیگر این بازی است. با این حال سعی کنید نزدیک منطقه امن باشید البته استفاده از وسایل نقلیه موجود در مپ هم می تواند به شما برای جابجایی کمک کند.

گیم پلی مپ برمودا

یکی از راه های حرفه ای شدن در بازی فری فایر و مپ برمودا ، تماشای گیم پلی های این بازی است. در ادامه می توانید ۲ گیم پلی حرفه ای از فری فایر را تماشا کنید. با عضویت در کانال فری فایر vip می توانید به گیم پلی های بیشتری دسترسی داشته باشید 🙂

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

6 دیدگاه دربارهٔ «آموزش و نکات مپ برمودا در بازی فری فایر»

  1. A

    میشه بگید مپ کالاهاری کی به فری فایر اضافه شد؟؟

  2. Mj

    میشه شماره ی Hennessy رو بهم بدید باهاش کار دارم تمام کلی پاشو دیدم

  3. HECTOR

    ولی حالا از این بحث کلیشه ای بگذریم …….. کارتون عالیه … از این جور پست ها بزارین …. هر چی بروز تر و کامل تر بهتر

    الان هم مثلا یه نقد دارم …. شما عکس جدید مپ رو گذاشتین و توی این مپ اسم منطقه های جدید فقط هست …. طرف میخواد ببینه کجا باید بره میره عکس شمارو میبینه سرگیجه میگیره …..

    (میخوام بگم شما که الان بیشتر درباره مکان های روی نقشه و اسماشون صحبت کردین … عکس کامل مپ با اسم منطقه هاشو هم میزاشتین بد نبود ?❤

    1. امیرحیسن

      چشم حتما سعی می کنیم از این دست مطالب هم بگذاریم.

  4. HECTOR

    داداچ به نظرم این پست ها اصلا فایده نداره …. میدونی چرا؟ … چون الان من نوعی وقتی این مطلب رو میبینم میرم جاهایی که خلوته خب؟ بعد هزار نفر دیگه هم اینو میبینن میرن اونجا … بعد طی حداکثر یک ماه ممکنه جای منطقه های قرمز با منطقه های سبز عوض بشه ….. “ملت مارو که میشناسین 🙂 ” . الان مثلا قبلا peak خیلی خطری بود و بجاش factory هیشکی نمیرفت …. الان باز برعکس شده (من که از اوایل سال ۲۰۱۸ وارد بازی شدم و چهار پنج تا اکانت پروندم دارم میگم :/♡)

    1. امیرحیسن

      ممنون نکته جالبی اشاره کردید 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »