موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

براول پس براول استارز و معرفی کامل آن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در این مقاله با توضیحاتی درباره براول پس براول استارز همراه شما هستیم تا آن را معرفی و بررسی کنیم.

براول پس ( Brawl Pass) در آپدیت های اخیر به بازی براول استارز اضافه شده است. این آیتم برای کسانی که بازی های آنلاینی مانند پابجی و فری فایر را بازی کرده اند آشنا است و تقریبا در همه بازی های آنلاین شاهد چنین آیتمی هستیم.

معرفی براول پس براول استارز

در براول پس شما با انجام چالش ها و ماموریت ها ، دستاورد های آن را تکمیل می کنید و با رسیدن به امتیازی مشخص می توانید جوایزی دریافت کنید. این جوایز شامل جعبه ها، جم ، اسکین ها ، آیتم های تزئینی و دیگر آیتم ها است.

براول پس براول استارز

در هر فصل ، یک براول پس جدید معرفی می شود که جوایز آن متفاوت با فصل های قبلی و متناسب با فضای فصل می باشد. براول پس دارای دو بخش رایگان و پریمیوم است که شما برای دسترسی به همه جوایز باید براول پس را خریداری کنید.

با خریداری براول پس می توانید جوایز بیشتری را دریافت کنید و در نتیجه سرعت پیشرفت خود در بازی را تسریع کنید. برای خرید براول پس بازی براول استارز می توانید با ورود به صفحه مربوط به این بازی در سایت موجو جم آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. براول پس شما پس از خرید ، در کمترین زمان برای شما فعال خواهد شد.

معرفی براول پس براول استارز

برای بازگشایی جوایز براول پس باید تکن جمع آوری کنید که این تکن ها را با انجام ماموریت های براول پس می توانید جمع آوری کنید. ماموریت ها به ۳ دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می شوند. ماموریت های کوچک شامل ۱۰۰ تکن ، ماموریت های متوسط ۲۵۰ تکن و ماموریت های بزرگ ۵۰۰ تکن هستند. مشخص است که ماموریت های کوچک از ماموریت های متوسط و بزرگ آسان تر هستند.

براول پس براول استارز می تواند کمک زیادی به بازیکنان این بازی کند. با خرید براول پس می توانید چند برابر ارزش آن ، جوایزی در بازی بگیرید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »