موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بازی هد بال ۲ و نگاه اولیه به این بازی جذاب (Head ball 2)

زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروز در سایت موجو جم با معرفی و نگاه اولیه به بازی هد بال ۲ همراه شما خواهیم بود.

بازی هدبال ۲ که به تازگی معرفی و عرضه شده است، از همین ابتدا با استقبال بی نظیری روبرو شده که همه را مدیون حضور موفق نسخه اولیه میباشد. در پایان این مقاله آموزش مرحله به مرحله خرید جم Gem بازی هدبال ۲ درج شده است. در ادامه با موجوجم‌شاپ همراه باشید. با خرید جم بازی هدبال ۲ رقبای خود را به راحتی شکست دهید.

بازی هد بال ۲ و نگاه اولیه به این بازی جذاب (Head ball 2)

معرفی اولیه و نگاهی به بازی جدید بازی هد بال ۲

هدبال ۲ یک بازی ورزشی از استودیوی خوش نام بازی سازی Masomo Gaming می باشد که در پلی استور گوگل اندروید بصورت رایگان عرضه شده است. بازی Head Ball 2 توانسته از همین ابتدا میلیون ها بازیکن از سراسر جهان را جذب گیم پلی هیجان انگیز خود کند. با هدبال ۲ که نسخه جذاب تری نسبت به Head ball 1 میباشد، با دوستان خود بازی کنید و تجربه لذت بخشی را کسب کنید. شما در گیم پلی بازی میتوانید شخصیت خود را با لوازم جانبی موجود، بهبود ببخشید و بازیکنان رویایی فوتبال خود را بسازید. اگر از طرفداران نسخه قبلی این بازی هیجان انگیز هستید، Head Ball 2 قطعا شما را راضی تر خواهد کرد. با هدبال ۲ مهارت های خود را برای تسلط در میدان فوتبال افزایش دهید و قدرت خود را به رخ بازیکنان سراسر جهان بکشید. با خرید جم از سایت موجو جم از بازی لذت ببرید.

حضور آپشن های جدید و گیم پلی جذاب تر نسبت به نسخه اولیه بازی هد بال ۲

شرکت سازنده با عرضه نسخه به روزتر بازی سعی در ارائه گیم پلی ای با گرافیک بهتر، آپشن و مسابقات جدیدتر و در نهایت افزایش حجم فروش جم Gem و درآمد زایی بیشتر، بازی را فعلا در نسخه اندروید منتشر کرده است.

بازی هد بال ۲ از قدرت های خاص و جدید برای دفاع تا حملات تهاجمی استفاده کنید تا برنده حتمی بازی شوید و به دشمن خود غلبه کنید.

بازی هد بال ۲ نیز مانند نسخه قبلی برای افزایش لول بازیکنان خود نیازمند آنلاک کردن جعبه ها خواهید بود . بنابراین بسته های کارت را برای جمع آوری شخصیت ها و لوازم جانبی هر چه سریعتر آنلاک کنید. از طرفی با برنده شدن در مسابقات ۱۰ ورزشگاه پیشرفته، حامیان یا فن های زیادی را به دست آورید.

اگر شما از علاقه مندان به این سبک از بازی ها هستید ما به شما بازی محبوب Soccer stars را نیز معرفی میکنیم . بازیکنانی که هدبال ۲ را تجربه کرده اند ، بازی بزرگتری نظیر ساکر استارز را نیز پیشنهاد میکنند … هر دو بازی در زمینه فروش جم Gem و سکه در سایت موجو جم ، پشتیبانی میشوند .

هردو بازی دارای گیم پلی جذاب و گرافیک هیجان انگیزی می باشد. پیش از این بررسی تخصصی بازی ساکر استارز را در سایت موجو جم برای شما قرار داده ایم .

در زیر برخی از ویژگی های هیجان انگیز بازی جدید Head Ball 2 را مشاهده میکنید:

۱٫ بهبود فوق العاده شخصیت خود، با لوازم جانبی برای ایجاد بازیکنان فوتبال رویایی

۲٫ بهره گیری از ۱۸ قدرت فوق العاده قابل ارتقا برای کمک به ساختن استراتژی بازی خود

۳٫ افزایش مهارت های خود با انواع مختلف لوازم جانبی برای ایجاد شخصیت نهایی بازی

۴٫ باز کردن استادیوم های خاص و جدید

۵٫ مسابقات فوتبال زنده در برابر بازیکنان از سراسر جهان

۶٫ آنلاک کردن بسته های کارت برای جمع آوری شخصیت ها

۷٫ امکان اتصال به فیس بوک و گوگل پلی برای حفظ اکانت خود

۸٫ بازی مشترک با دوستانتان و تماشای Live بازی آن ها

۹٫ گرافیک جذاب و گیم پلی آنلاین و افزایش سرعت شبکه نسبت به نسخه قبلی

بازی هد بال ۲ و نگاه اولیه به این بازی جذاب (Head ball 2)

هم اکنون در سایت موجو جم و با اعتماد شما مفتخریم با ارائه خدمات فروش جم Gem بازی هدبال ۲ در بسته بندی های بسیار متفاوت جم ، امر خرید را برای مشتریان تسهیل کنیم . به این دلیل که کشور عزیزمان ایران ، به دلایل سیاسی که خود بهتر می دانید تحت تحریم قرار گرفته است ، امکان خرید جم بازی Head Ball 2 به این سادگی ها امکان پذیر نیست از این رو جهت خرید جم های این بازی با مراجعه به بخش خرید سکه بازی هد بال ۲ در سایت موجو جم سفارش خود را تکمیل کنید . سفارشات جم این بازی در کمتر از یک ساعت کاری انجام و تحویل داده خواهد شد . برای خرید به سایت mojogem.com مراجعه کنید .

اگر هنوز اقدام به نصب بازی فوتبالی هدبال ۲ نکرده اید، ما به شما توصیه میکنیم با امتحان کردن و تجربه گیم پلی هیجان انگیز بازی، تجربه لذت بخشی را کسب کنید. قطعا با اولین اجرا از گرافیک،صداگذاری، سرعت شبکه و … بسیار رضایت پیدا خواهید کرد و از طرفداران دو آتیشه بازی هدبال ۲ خواهید شد. در مقاله بعدی از سایت موجو جم، بصورت تخصصی تفاوت ها و شباهت های دو بازی Head Ball و Head Ball 2 را برای شما درج خواهیم کرد.

آموزش کامل نحوه خرید جم بازی هد بال ۲ :

۱٫ آدرس اینترنتی mojogem.com را در مرورگر خود وارد کنید.

۲٫ کلیک بر روی لوگوی تصویر بازی هدبال ۲

۳٫ انتخاب باکس جم Gem مورد نظر خود در بسته بندی های متفاوت که برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

۴٫ ثبت گزینه خرید ، اتصال به درگاه بانکی و نهایی کردن خرید خود.

پس از طی این مراحل اکانت شما در مدت کمتر از یک ساعت شارژ خواهد شد.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »