موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بازی هی‌دی‌پاپ و معرفی و نگاه اولیه به این بازی جدید Hay Day Pop

زمان مطالعه: 5 دقیقه

امروز در سایت موجوجم شاپ با بررسی و نگاه اولیه بازی جدید و فوق العاده بازی هی‌دی‌پاپ همراه شما خواهیم بود.

بازی هی‌دی‌پاپ و معرفی و نگاه اولیه به این بازی جدید Hay Day Pop

معرفی اولیه، زمان انتشار و گیم پلی بازی هی دی پاپ

هی دی پاپ نام یک بازی دیگر از استودیوی نام آشنای سوپرسل میباشد. هی دی پاپ از مجموعه هی دی و به عنوان یک اسپین آف جدید از نسخه اورجینال یعنی هی دی می باشد که به وسیله کمپانی مشهور Supercell تهیه و در اسفند ماه سال ۹۸ در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفت. بازی Hay Day Pop به خاطر محبوبیت مثال زدنی و فوق العاده بازی هی دی ساخته شده است و تا حدود زیادی همان ویژگی های اصلی و کلی این بار در یک بازی جدید گردآوری شده و آپشن ها و بخش های جدیدتری نیز به آن افزوده شده است تا Hay Day Pop یک نسخه ویژه و انحصاری باشد. هی دی پاپ از نظر ساختار و به ویژه شخصیت پردازی ها، اغلب همان شخصیت ها و حیواناتی که از ابتدا در این فرانچایز دیده شدند باز هم وجود دارند. اما وجه تمایز اصلی این بازی با بازی Hay Day در این است که هی دی پاپ این بار در سبک پازل Puzzle ساخته شده است. به عبارت ساده تر باید بگوئیم اگرچه کلیت بازی در ظاهر شباهت زیادی با عنوان اصلی دارد، اما این بار سبک اول بازی برخلاف هی دی که در سبک کژوآل منتشر شده بود، از نوع بازی های پازلی است. ولی همچنان المان های همیشگی در بخش مدیریتی، همانند قبل در این بازی نیز دیده می شوند که البته رویکردی جدید برای آن ها در نظر گرفته شده است. به هر حال باید گفت که سوپرسل این بازی را در سبک عناوین به اصطلاح POP پاپ عرضه کرده است که طبق سبک پازلی و بازی های جورچین ساخته می شوند. در اصل باید اینطور گفت که این بازی یک عنوان مدیریتی از نوع کشاورزی، زراعت، محصولات و کشت و … است که برای انجام این کارها شما باید پازل حل کنید.

هم اکنون در سایت موجو جم و با اعتماد شما مفتخریم با ارائه خدمات فروش جم Gem بازی هی دی پاپ در بسته بندی های بسیار متفاوت جم ، امر خرید را برای مشتریان تسهیل کنیم . به این دلیل که کشور عزیزمان ایران ، به دلایل سیاسی که خود بهتر می دانید تحت تحریم قرار گرفته است ، امکان خرید جم بازی Hay Day Pop به این سادگی ها امکان پذیر نیست از این رو جهت خرید جم بازی هی دی پاپ با مراجعه به بخش خرید جم در سایت موجو جم سفارش خود را تکمیل کنید . سفارشات جم این بازی در کمتر از یک ساعت کاری انجام و تحویل داده خواهد شد .

بازی هی‌دی‌پاپ و معرفی و نگاه اولیه به این بازی جدید Hay Day Pop

بازی هی‌دی‌پاپ نیز مانند بازی هی دی، گرافیک و گیم پلی مثال زدنی را در خود جای داده که برخی از ویژگی های مهم این بازی را در زیر آورده ایم:

۱٫ گرافیک خارق العاده، بسیار دلنشین و رنگارنگ

۲٫ طراحی های جذاب، دوست داشتنی و فانتزی

۳٫ آپشن فوق العاده اجرای بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و تجربه یک گیم پلی بسیار روان

۴٫ گیم پلی سرگرم کننده و مجموعه ای از سبک های مدیریتی و پازلی

۵٫ صداگذاری تحسین برانگیز

۶٫ وجود شخصیت های محبوب و آشنای این مجموعه

۷٫ وجود مراحل پازلی زیاد و چالش برانگیز از نوع پازل های جورچین با نگرشی جدید

۸٫ وجود ده ها نوع دستاورد و آیتم های امتیازی

۹٫ امکان ساخت، مدیریت و گسترش یک مزرعه خانوادگی

۱۰٫ امکان کاشت و زراعت گیاهان و امکان پرورش حیوانات اهلی

۱۱٫ قابلیت شخصی سازی کامل و جالب مزرعه با کمک آیتم های متنوع

۱۲٫ وجود جوایز و دستاوردهای مخفی بسیار در نقشه

۱۳٫ امکان بازی با دوستان و بازیکنان آنلاین دیگر

۱۴٫ حضور انواع و اقسام رخدادهای سرگرم کننده مثل ماهیگیری، سیرک و …

۱۵٫ بهینه سازی های گرافیکی متعدد برای اجرای بی نقص و عالی بازی بر روی دیوایس های گوناگون

اگر شما از علاقه مندان به این سبک از بازی ها هستید ما به شما بازی محبوب هی دی را نیز معرفی میکنیم . بازیکنانی که هی دی پاپ را تجربه کرده اند ، بازی بزرگتری نظیر هی دی را نیز پیشنهاد میکنند … هر دو بازی در زمینه فروش جم Gem در سایت موجو جم ، پشتیبانی می شوند . با خرید جم از سایت موجو جم بالاترین امتیاز ممکن را کسب کنید.

هردو بازی دارای گیم پلی جذاب و گرافیک مطلوبی میباشند. پیش از این بررسی تخصصی بازی هی دی را در سایت موجو جم برای شما قرار داده ایم .

هی دی پاپسبک طراحی، خاص و جدید بازی هی‌دی‌پاپ اندروید

بازی هی‌دی‌پاپ با سبکی نوین و خاصی طراحی شده است. شما در این بازی می توانید از یک باغچه کوچک شروع کرده و زمین کشاورزی خود را به یک مزرعه بزرگ و بسیار زیبا تبدیل کنید. لازم به ذکر است که برای پیشرفت کردن در این بازی می بایست پازل های جورچینی این بازی را که مکانیزم متفاوت تری نسبت به جورچین های معمول دارند حل کنید. باید بدانید که این بازی سرگرم کننده نیز مثل دیگر بازی های استودیوی سوپرسل تنها در مدتی کوتاه یک رکورد خیره کننده به جا گذاشته است و تنها در چند ساعت پس از عرضه، بیش از میلیون بار در سراسر دنیا دانلود داشته است. در حال حاضر این بازی توانسته آمار فوق العاده و کم نظیری با امتیاز ۴٫۹ از ۵٫۰ را در پلی استور گوگل به خود اختصاص دهد. در صورتی که هنوز اقدام به نصب این بازی نکرده اید، پیشنهاد میکنیم که به خانواده بزرگ این مجموعه بپیوندید. بی شک شما نیز از گیم پلی هی دی پاپ شگفت زده خواهید شد و یکی از طرفداران و علاقه مندان این بازی جدید می‌شوید.

بازی هی‌دی‌پاپ

آموزش کامل نحوه خرید جم Gem بازی هی‌دی‌پاپ :

۱٫ آدرس اینترنتی mojogem.com را در مرورگر خود وارد کنید.

۲٫ کلیک بر روی لوگوی تصویر بازی Hay Day Pop

۳٫ انتخاب باکس جم مورد نظر خود در بسته بندی های متفاوت که برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

۴٫ ثبت گزینه خرید ، اتصال به درگاه بانکی و نهایی کردن خرید خود.

پس از طی این مراحل اکانت شما در مدت کمتر از یک ساعت شارژ خواهد شد.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »