موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بررسی بازی فوتبال استریک و معرفی آن

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر علاقه مند به بازی های ورزشی هستید حتما این مطلب را دنبال کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی فوتبال استریک بپردازیم.

یکی از محبوب ترین کمپانی هایی که بازی های ورزشی پر طرفداری را ساخته است، مینی کلیپ است. این کمپانی بازی های مختلفی را در پلتفرم اندروید، ای او اس و ویندوز منتشر کرده است که یکی از آن بازی ها، فوتبال استریک است.

کمپانی مینی کلیپ بازی هایی ساده اما خلاقانه تولید می کند که این یکی از دلایلی است که از همه سنین طرفدارانی را برای بازی های خودش داشته باشد.

معرفی بازی فوتبال استریک

بازی فوتبال استریک مانند دیگر بازی های فوتبالی مانند فیفا نیست بلکه در این بازی شما نقش پنالتی زنی را بازی می کنید که باید به دروازه حریف گل بزند و یا دروازه بانی هستید که باید توپ های رقیب را بگیرید.

در ابتدای بازی شما با یک بخش آموزشی شروع می کنید تا با فضای بازی آشنا شوید. برای گل زدن باید دست خود را روی جایی از دروازه که می خواهید ، بکشید و برای گرفتن توپ در نقش دروازه بان باید به جایی که می خواهید شیرجه بزنید دست خود را بکشید.

پس از رد کردن مراحل آموزشی، می توانید با بازیکنان واقعی رقابت کنید. در شروع بازی شما و حریفتان باید مقدار معینی سکه بپردازید و در آخر بازی، این سکه ها به برنده بازی تعلق می گیرد. کسی که در ۵ ضربه پنالتی، بیشترین گل را زده باشد، برنده بازی می شود.

بررسی بازی فوتبال استریک و معرفی آن
بررسی بازی فوتبال استریک و معرفی آن

گیم پلی فوتبال استریک

در این بازی ۲ حالت وجود دارد که در یکی از آن ها، یکی از بازیکنان دروازه بان است و دیگری نقش بازیکنی که باید گل بزند را دارد.

در حالت دیگر دو حریف در کنار هم دیگر هستند و باهم به سمت دروازه های مقابل شوت می کنند.

بعد از پیروزی در هر بازی ، به شما یک کیف ورزشی داده می شود که مانند جعبه در بازی های دیگر است. هر کیف ورزشی در زمانی معین باز می شود پس از باز شدن آن ها، آیتم هایی به شما داده می شود.

پیشرفت سریع تر در فوتبال استریک

در این بازی می توانید توپ های مختلفی را خریداری کنید و ظاهر بازیکن خود را شخصی سازی کنید.همچنین می توانید برای پیشرفت سریع تر و دسترسی به آیتم های بیشتر، کیف های ورزشی این بازی را خریداری کنید. برای خرید این آیتم ها به سکه و اسکناس نیاز دارید که می توانید در کمترین زمان اقدام به خرید سکه و اسکناس فوتبال استریک در سایت موجو جم کنید.

نتیجه گیری

این بازی با کسب امتیاز ۴.۵ در گوگل پلی، توانسته است رضایت بازیکنان را در این بازی جلب کند. با نصب این بازی می توانید با دوستان خود رقابت کنید و سبک جالبی از بازی فوتبال را تجربه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »