موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بازی بوم بیچ و نکاتی برای تازه وارد ها

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز با آموزش نکاتی از بازی بوم بیچ برای افراد تازه وارد همراه شما هستیم، با ما همراه باشید.

بوم بیچ (Boom Beach) یک بازی آنلاین استراتژیک ساخت شرکت فنلاندی سوپرسل است. این شرکت بازی های محبوب زیادی مانند کلش آف کلنز، کلش رویال، هی دی و… را ساخته است.

بازی بوم بیچ در سال ۲۰۱۴ برای اندروید و آی او اس منتشر شد و تاکنون میلیون ها بار نصب شده است. در این بازی شما یک جزیره در اختیار دارید و باید با مجهز کردن آن، از جزیره خود دفاع کنید و به جزایر دیگر نیز حمله کنید و افراد بومی را که در آنجا زندانی هستند، آزاد کنید.

اگر با این بازی آشنا نیستید، مطلب بررسی و تحلیل بوم بیچ را در سایت بخوانید.

بازی بوم بیچ
بازی بوم بیچ

نکات بازی بوم بیچ

اگر در بازی بوم بیچ تازه وارد هستید و به دنبال نکاتی برای داشتن عملکردی بهتر در این بازی هستید حتما ادامه مطلب را دنبال کنید.

قبل از حمله، نقشه حریف را بازبینی کنید

هنگام حملات، از گزینه Scout استفاده کنید. با این دکمه می توانید از موقعیت ها در مپ حریف تا حدودی با خبر شوید و بتوانید استراتژی خوبی برای حمله در نظر بگیرید. این موضوع باعث می شود که غافلگیر نشوید و احتمال پیروزی شما افزایش یابد.

قبل از اینکه از بازی خارج شوید مطمئن باشید که سازه های در حال ارتقا دارید

ممکن است هنگامی که از بازی خارج می شوید، مدتی به بازی بر نگردید بنابراین این بهترین زمان برای ساخت سازه ها و ارتقا هاست. برخی از سازه های این برای ارتقا نیازمند زمان زیادی هستند و شما می توانید ارتقا و ساخت این سازه ها را برای زمانی بگذارید که می خواهید از بازی خارج شوید.

از موقعیت خوب برای تجهیزات دفاعی استفاده کنید

جزیره شما در برابر حملات دشمنان آسیب پذیر است بنابراین باید به خوبی از آن دفاع کنید و از تجهیزات مناسبی در دفاع استفاده کنید . به برد برج های دفاعی توجه کنید برای این کار روی آن ها کلیک کنید تا برد آن ها آشکار شود. همچنین اگر حمله ای به شما شود می تواند بازپخش حمله ای که به جزیره شما شده است را مشاهده کنید در این بازپخش می توانید نقاط ضعف خود را پیدا کنید و آن ها را رفع کنید.

کارخانه های چوب را ارتقا دهید

سازه های بوم بیچ برای ساخت اولیه، نیازمند به چوب هستند یعنی اگر چوب کافی نداشته باشید نمی توانید سازه ای را بنا کنید. بنابراین کارخانه چوب بسازید و آن ها را ارتقا دهید. البته در اوایل بازی به صورت محدود می توانید از درختان به عنوان چوب استفاده کنید.

از الماس برای پیشرفت سریع تر استفاده کنید

با استفاده از الماس می توانید سریع تر سرباز آموزش دهید، زمان ساخت و ارتقا ساختمان ها را کاهش دهید، آن را به منابعی مانند سکه و چوب تبدیل کنید و…

بنابراین الماس در بازی بوم بیچ نقشی حیاتی دارد و داشتن آن، روند پیشرفت شما در بازی را افزایش می دهد.

خرید الماس بوم بیچ بسیار آسان است! برای خرید الماس بوم بیچ می توانید از سایت موجو جم استفاده کنید همچنین موجو جم ، امکان خرید جم سایر بازی های آنلاین مانند کلش آف کلنز ، کلش رویال و… را فراهم کرده است.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »