موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بهترین شات گان های کالاف دیوتی موبایل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در این مقاله ما قصد داریم ۳ تا از بهترین شات گان ها بازی کالاف دیوتی موبایل را بررسی کنیم. این شات گان ها قابلیت این را دارند تا تنها با یک شلیک آسیب مرگباری را به دشمنان وارد کنند.

بازی کالاف دیوتی موبایل از زمانی که فعالیت خود را شروع کرد یعنی اکتابر سال ۲۰۱۹، در لیست محبوب ترین بازی های تلفن همراه در ژانر بتل رویال قرار گرفت. بازکنان در این بازی در انتخاب سلاح محدودیتی ندارند آن ها می توانند سلاح مورد علاقه خود را از کلاس های مختلف مثل شات گان ها، تک تیراندازها، مسلسل ها، SMGها و … انتخاب کنند.

می توان گفت بازی کالاف دیوتی موبایل برای افرادی که می خواهند سبک بازی خود را ارتقا دهند و به یک بازیکن حرفه ای در حالت های بتل رویال و team deathmatch تبدیل شوند بهترین گزینه می باشد.

در حقیقت، بازیکنان می‌توانند به طور کامل از سلاح های شات گان در نبردهای نزدیک استفاده کنند، چون این تفنگ‌ها می‌توانند با تنها یک شلیک، به دشمنان آسیب مرگباری وارد کنند. براساس عملکرد کلی و کشندگی، سه تا از بهترین سلاح های شات گان بازی کالاف دیوتی موبایل، در مقاله زیر مورد بحث قرار خواهند گرفت. به طور کلی، همه آن‌ها در هنگام دسترسی به دشمن در فاصله نزدیک بسیار کارآمد هستند.

شات گان KRM 262 کالاف دیوتی موبایل

KRM ۲۶۲ در بروزرسانی فصل ۳ وارد بازی شد. از آن زمان به بعد، به عنوان یک غول دارای دقت قابل‌توجه و نیز موبیلیتی ۵۱ و ۷۳ و کنترل بهینه ۴۲ دیده شده‌است. این تفنگ به عنوان یک تفنگ کشنده با قدرت دمیج شدید ۹۸ نفر در نظر گرفته می‌شود. در کل، KRM ۲۶۲ یک انتخاب عالی برای ترکیب فوق‌العاده دقت، تحرک و دمیج است.

شات گان KRM 262 کالاف دیوتی موبایل

برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید.

شات گان BY15 کالاف دیوتی موبایل

BY۱۵، حداکثر محدوده ۴۰ را در اختیار کاربران قرار می دهد.این سلاح دارای میزان دمیج ۹۸، دقت ۴۸، و موبیلیتی ۷۱ است. همانند نمونه شات گان قبلی، این سلاح نیز به عنوان سلاح کشنده در محدوده های نزدیک که تنها با یک شلیک حریف را از بین می برد شناحته می شود.

شات گان BY15 کالاف دیوتی موبایل

بیشتر بخوانید :سلاح NA45 بازی کالاف دیوتی موبایل

شات گان HS0405 کالاف دیوتی موبایل

شات گان HS۰۴۰۵ کالاف دیوتی موبایل می‌تواند هر کدام از دشمنان را در محدوده نزدیک با حداکثر میزان دمیج بالای ۱۰۰ بکشد. این سلاح همچنین دارای دقت ۴۵، تعادل کنترل ۴۲، و گستره وسیع ۳۷ می‌باشد.

شات گان HS0405 کالاف دیوتی موبایل

با این حال نقاط ضعف این سلاح ها ممکن است شما را دچار شک و تردید کند. همانطور که می دانید ظرفیت مهمات و سرعت بارگذاری سلاح های شات گان پایین بوده و همین موضوع ممکن است در بسیاری موقعیت ها به ضرر شما تمام شود.

برای اطلاعات بیشتر از این بازی می توانید به وبسایت رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »