موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

راهنمای استفاده از سلاح Beryl M762 پابجی موبایل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سلاح Beryl M762 پابجی موبایل یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین تفنگ‌های تهاجمی در این بازی است. این مقاله راهنمای کامل در مورد نحوه استفاده درست از این سلاح AR است.

سلاح Beryl M762 پابجی موبایل از مهمات ۷.۶۲ میلی‌متری استفاده می‌کند و باعث دمیج شدید ۴۷ می‌شود. نرخ آسیب آن در هر ثانیه به ۵۴۸.۳ می‌رسد و دامنه موثر شلیک این سلاح ۴۰۰ متر است، بنابراین این سلاح می‌تواند برای نبرد های نزدیک و میانی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، این تفنگ دارای نرخ شلیک بالای ۰.۰۸۶ ثانیه است که حتی از سلاح AKM سریع‌تر می باشد و دارای سرعت گلوله بالای ۷۱۵ متر بر ثانیه است.

 

سلاح Beryl M762 پابجی موبایل

 

راهنمای کلی استفاده از سلاح M۷۶۲ پابجی موبایل

 

سلاح M۷۶۲ همچنین دارای شیارهای بسیاری برای اتچمنت هایی همچون مازل، دوربین، قبضه و خشاب است. بدون استفاده از اتچمنت، کنترل سلاح بریل M۷۶۲ به خاطر لگدزدگی زیادی که دارد بسیار سخت است. صدا خفه کن و فلش هایدر کمکی در کم کردن میزان لگد زدگی سلاح نمی کنند. در نتیجه شما باید از یک جبران‌کننده برای آن استفاده کنید.

در صورت نیاز به یوسی پابجی برای خرید اتچمنت های مورد نیاز خود می توانید با مراجعه به فروشگاه موجو جم یوسی بازی پابجی موبایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

با این حال، لگدزدگی افقی این سلاح AR خیلی کم است، بنابراین بهترین سلاح برای بازیکنان ژیرو است.علاوه بر این، گریپ عمودی و نیمه نیز به شما کمک می‌کند تا این تفنگ را بهتر کنترل کنید. بهترین دوربین برای این AR نشانه قرمز یا همان Red Dot برای نبرد نزدیک و یک دوربین ۴x برای نبردهای میان برد است.

بیشتر بخوانید : بهترین سلاح های بازی پابجی موبایل

 

 

دوربین مناسب سلاح Beryl M762 پابجی موبایل

 

در هنگام استفاده از سلاح Beryl M762 پابجی موبایل هرگز از iron sight استفاده کنید زیرا هدف گرفتن در این حالت با این اسلحه بسیار سخت است. اگر نشانه red dot یا دوربین x2 برای شلیک کردن گلوله‌ها به هدف مورد نظرتان در فاصله نزدیک خود ندارید، به جای آن از هیپ فایر استفاده کنید. دوربین توصیه‌شده برای مبارزات میان برد x6 است که تا دامنه x3 زوم شده است. شما می‌توانید از آن برای هدف‌گیری و شلیک کردن استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی به وبسایت رسمی پابجی موبایل مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »