موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

دک کلش رویال | معرفی ترکیب جادویی آرنا ۱۲

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز با معرفی دک کلش رویال همراه شما هستیم، ما را دنبال کنید.

کلش رویال، بازی آنلاین در سبک استراتژی و کارتی است. در این بازی،دک یا ترکیب حرف اول را می زند. علاوه بر ترکیب خوب، شما باید ذهنی خوب داشته باشید و استراتژی های مختلفی را در این بازی بدانید. امروز قصد داریم به شما یک دک جادویی را در بازی کلش رویال معرفی کنیم و نحوه استفاده از آن را کامل توضیح دهیم. استفاده از این ترکیب آسان است و شما می توانید با استفاده از این ترکیب، کاپ خود را افزایش دهید و رقیبان خود را شکست دهید. میانگین اکسیر این ترکیب ۳٫۹ است و این بسیار خوب است. البته این ترکیب مناسب افرادی است که در آرنای ۱۲ و بالاتر از آن قرار دارند و کارت های شما هم باید حداقل در سطح یک بازیکن آرنای ۱۲ باشد. با خرید رویال پس و جم کلش رویال رقبای خود را شکست دهید.

بهترین دک کلش رویال
بهترین دک کلش رویال

نحوه استفاده از این دک کلش رویال

در این ترکیب باید از هر دو طرف به دو تاور حریف حمله کنید. توجه داشته باشید در صورتی که حریف شما از کارت های ساختمانی دفاعی مثل اینفرنو تاور و بمب تاور استفاده کند، شما باید به خوبی از پکای خود پشتیبانی کنید. وقتی موقعیت را مناسب دیدید، از طرف دیگر به برج های حریف حمله کنید و او را غافلگیر کنید.

شاید بتوان گفت که یکی از بزرگترین تهدید های حریف در مقابل این ترکیب، مینی پکا است. به طوری که حریف شما می تواند با استفاده از مینی پکا، بندیت شما را متوقف کند. با خرید جم از سایت موجو جم بالاترین امتیاز ممکن را کسب کنید.

استراتژی نیمه اول بازی (اکسیر۱برابر)

در نیمه اول بازی، شما باید با احتیاط عمل کنید. میتوانید بازی را با بندیت(راهزن)، بتل رم یا مجیک آرچر(کماندار جادویی) آغاز کنید. هرگز وقتی که کارتی در زمین بازی ندارید، از پکا استفاده نکنید چون ممکن است که حریف از طرفی دیگر شما را غافلگیر کند. از اسپل های خود برای دفاع از برج هایتان استفاده کنید.

استراتژی نیمه دوم بازی(اکسیر۲برابر)

این ترکیب تازه در نیمه دوم بازی خودش را نشان می دهد! چون شما آسانتر می توانید حریف را از هر دو طرف تحت فشار قرار دهید و زودتر از پکا استفاده کنید. از مجیک آرچر برای جلب توجه کردن حریف استفاده کنید و از سمتی دیگر با بتل رم به برج های حریف حمله کنید. در این نیمه به آسانی میتوانید با الکترو ویزارد و مجیک آرچر از پکا پشتیبانی کنید. از اسپل های خود به ویژه پویزن(سم) برای از بین بردن نیرو های دفاعی گروهی حریف استفاده کنید به طوری که هم به برج ها آسیب وارد کنید و هم به نیرو های حریف.

کارت های کلیدی این دک کلش رویال

در این ترکیب ۳ کارت کلیدی وجود دارد که استفاده از آنها بسیار مهم است:

پکا

پکا، بهترین گزینه برای دفاع در مقابل گالم،جیانت و جیانت رویال است. هرگز هنگامی که اکسیر شما اندک است و کارتی در زمین بازی ندارید از آن استفاده نکنید چون ممکن است که از طرف دیگر غافلگیر شوید. هنگامی که اکسیر شما دو برابر شد، بهتر میتوانید از این کارت استفاده کنید و از آن پشتیبانی کنید. از اسپل های خود برای دفاع از آن در مقابل نیرو های گروهی حریف مثل اسکلت ها استفاده کنید.

مجیک آرچر

تقریبا میتوان گفت که اگر از این کارت به خوبی استفاده کنید، ۲۰ درصد آسیب های شما به برج های حریف با استفاده از این کارت است! قابلیت ویژه آن به شما کمک می کند که از سمت دیگر پل ها تیر اندازی و از کارت های شما پشتیبانی کند.

بندیت

بندیت اکسیر کمی مصرف میکند و بهترین گزینه برای تحت فشار قرار دادن حریف از طریق غافلگیری است. در مواقع خوب میتوانید از طرفی دیگر به برج های حریف حمله کنید و از اسپل های خود برای پشتیبانی از آن استفاده کنید.

ترکیبی که امروز به شما معرفی کردیم، ترکیبی است که توسط بهترین بازیکنان کلش رویال استفاده می شود و از آن نتایج بسیار مطلوبی نیز گرفته شده است. اگر در چند بازی از آن استفاده کنید، روش استفاده از آن را کاملا یاد میگیرید و کاپ خود را افزایش خواهید داد.

در مقاله قبل به بررسی دک ها کلش رویال و محبوب ترین ترکیب های برتر این بازی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

*دانلود آخرین نسخه بازی کلش رویال اندروید

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »