موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

پابجی موبایل و پابجی موبایل لایت | مقایسه دو نسخه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز به مقایسه پابجی موبایل و پابجی موبایل لایت می پردازیم، با ما همراه باشید.

بازی پابجی، پس از انتشار برای موبایل طرفداران بیشتری را جذب کرد. اما در این میان، مشکلی وجود داشت : پابجی موبایل روی تلفن های همراه ضعیف اجرا نمی شد. برای همین پابجی موبایل لایت برای دستگاه های ضعیف تر عرضه شد. در این قسمت قصد داریم به تفاوت های بین پابجی موبایل و پابجی موبایل لایت بپردازیم. با خرید یوسی بازی پابجی جایگاه بهتری در بازی کسب کنید.

مقایسه پابجی موبایل و پابجی موبایل لایت
مقایسه پابجی موبایل و پابجی موبایل لایت

تفاوت در مپ ها

شاید بتوان گفت که بزرگترین تفاوتی که میان نسخه لایت و اصلی وجود دارد،دسترسی به مپ ها در بازی است. نسخه اصلی پابجی موبایل دارای ۴ مپ می باشد در حالی که نسخه لایت فقط دارای ۲ مپ است. اندازه مپ ها نیز در نسخه لایت کوچکتر است.

حجم بازی

پابجی موبایل لایت نیاز به حجم کمتری نسبت به نسخه اصلی دارد. به طوری که نسخه لایت حدودا ۵۰۰ مگابایت است اما نسخه اصلی حدودا به ۲ گیگابایت می رسد.

تعداد بازیکنان

بازیکنان در هر بازی در نسخه اصلی به ۱۰۰ نفر می رسند. در حالی که در نسخه لایت تعداد بازیکنان حدودا ۴۰ نفر است.

تفاوت در سیستم مورد نیاز

نسخه اصلی پابجی موبایل نیازمند حداقل ۲ گیگابایت رم و ۲ گیگابایت فضای خالی حافظه است اما نسخه لایت حداقل به ۱ گیگابایت رم و ۵۰۰ مگابایت فضای خالی حافظه احتیاج دارد. بنابراین برای اجرای نسخه اصلی باید سخت افزار قویتری داشته باشید.

گرافیک

همان طور که گفته شد، نسخه اصلی پابجی موبایل نیازمند سخت افزار قوی تری است. بنابراین نسخه اصلی گرافیک بهتری نسبت به نسخه لایت دارد.

اجرای سبک تر

نسخه لایت اجرای سبک تری نسبت به نسخه اصلی دارد. به طوری که نسخه لایت لگ ندارد و می توانید آن را به آسانی روی دستگاه خود به آسانی اجرا کنید.

کدام نسخه از پابجی برای من مناسب تر است؟

با توجه به بررسی های انجام شده، بستگی به دستگاه تلفن همراه شما دارد که از کدام نسخه استفاده کنید. اگر رم شما بیشتر از ۲ گیگ است و حافظه کافی دارید می توانید نسخه اصلی را امتحان کنید. اما اگر تلفن همراه شما ضعیفتر است و حجم کافی برای دانلود،آپدیت و ذخیره سازی ندارید نسخه لایت را استفاده کنید.

خرید های درون برنامه ای پابجی

می توانید به آسانی و در سریعترین زمان ممکن از طریق سایت موجو جم اقدام به انجام خرید های درون برنامه و خرید یوسی بازی پابجی موبایل کنید. با خرید جم از سایت موجو جم رقبای خود را شکست دهید.

در مقاله پابجی موبایل و اینکه چگونه در پابجی موبایل حرفه ای شویم؟ می توانید نکات طلایی حرفه ای شدن در بابچی را فرا بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »