موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

رونالدو در فری فایر(آشنایی با کاراکتر جدید فری فایر به نام Chrono)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

چند روز قبل ، Garena Free Fire رسماً از همکاری با فوتبالیست حرفه ای ، کریستیانو رونالدو ، که همچنین در نقش یک شخصیت درون بازی به نام Chrono همکاری خواهد کرد ، که بخشی از یک رویداد درون بازی به نام Operation Chrono است ، خبر داد.شخصیت جدید از ۱۹ دسامبر در دسترس همه قرار گرفته است. در این مقاله خلاصه هر آنچه را که می توانید از شخصیت جدید انتظار داشته باشید و همچنین چند نکته که هنگام بازی به عنوان Chrono به درد شما می خورند را مورد بررسی قرار داده ایم.

رونالدو در فری فایر: پروفایل

رونالدو در فری فایر

اسم: Chrono

سن: ۳۵

وظیفه در بازی: کشتن جنایتکاران فراری

رونالدو در فری فایر:قدرت و توانایی ها

رونالدو در فری فایر

مانند اکثر شخصیت های خاص ، Chrono با توانایی فعالی به نام Time Warp همراه است. این یک میدان نیرو در اطراف شخصیت ایجاد می کند که حداکثر ۶۰۰ نقطه از آسیب را جذب می کند. با این حال ، بازیکن همچنان می تواند از طریق میدان نیرو به دشمنان شلیک کند. این تنها قابلیت این توانایی Chrono نیست ، بازیکن و همچنین سایر هم تیمی های موجود در قسمت Time Warp سرعت حرکتشان افزایش پیدا می کند. با بالا رفتن لِوِل بازیکن ، قدرت Time warp افزایش پیدا می کند.

رونالدو در فری فایر:نکات مهم درباره توانایی رونالدو در فری فایر

رونالدو در فری فایر

با این حال ، مواردی وجود دارد که بازیکنان هنگام استفاده از توانایی Time Warp باید آن ها را به خاطر بسپارند. در وهله اول ، برای فعال شدن کسری از ثانیه زمان لازم است. این تاخیر می تواند شما را در برابر شلیک دشمن قرار دهد. علاوه بر این ، قسمت Force Warp خیلی بزرگ نیست ، بنابراین باید خیلی مراقب باشید چون بیرون آمدن از میدان ایجاد شده آسان است. قسمت Time Warp نیز شفاف است ، بنابراین به احتمال زیاد در تمام مدت نشانه اسلحه دشمنتان بر روی شما است. علاوه بر این ، این میدان ایجاد شده فقط برای چند ثانیه است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که در حین فعال بودن میدان، دشمن را کشته یا حداقل به او آسیب رسانده اید.

بیشتر بخوانید:بهترین شخصیت های فری فایر

رونالدو در فری فایر:نکات استراتژیک

رونالدو در فری فایر

به دلیل نحوه کار ، قسمت Time Warp را به عنوان یک Gloo Wall بسیار پیشرفته تصور کنید که آتش دشمن را مسدود می کند ، اما به شما امکان می دهد با شلیک مجدد ، سرعت حرکت را افزایش دهید. به همین ترتیب ، Time Warp بهتر است در مقابل حریفان در فضای باز استفاده شود. آنچه که در ابتدا یک مبارزه یکنواخت به نظر می رسد ، به برتری شما تبدیل خواهد شد.

برای خرید جم بازی فری فایر میتوانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با پشتیبانی انلاین سفارش شما انجام شود.

رونالدو در فری فایر:سخن پایانی

به طور کلی ، توانایی های Chrono او را به یک شخصیت کاملاً جالب و جالب توجه برای بازیکنان تبدیل کرده است. توانایی های او می تواند در موقعیت های تهاجمی و دفاعی مفید باشد. به همین ترتیب ، Chrono انتخاب خوبی برای بازیکنان انفرادی است. با این حال ، توانایی افزایش قدرت حرکتی او به هم تیمی ها می تواند از او یک شخصیت بسیار مفید در تیم ها نیز بسازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رسمی گارنا فری فایر مراجعه کنید

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

4 دیدگاه دربارهٔ «رونالدو در فری فایر(آشنایی با کاراکتر جدید فری فایر به نام Chrono)»

  1. طاها

    خوبه

  2. ارمیا

    آلی

  3. کیان

    عالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »