موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بالا بردن رتبه در کال آف دیوتی موبایل(افزایش Rank در بازی)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

نبرد برای بهترین بودن و کسب پاداش در حالت Ranked mode رقابتی برای بخش Multiplayer و بتل رویال.

مهارت های خود را در حالت Ranked mode کال آف دیوتی موبایل امتحان کنید. این مسابقات شما را در برابر سایر بازیکنان کال آف دیوتی موبایل قرار می دهد و هر بار که رتبه خود را بالاتر می برید پاداش های بیشتری دریافت می کنید.

ادامه مطلب را بخوانید تا تمام جزئیات حالت Ranked را بدست آورید ، سپس شروع به جمع آوری جوایز بزرگتر کنید.

بالا بردن رتبه در کال آف دیوتی موبایل

بالا بردن رتبه در کال آف دیوتی موبایل: قوانین رنک مود

حالت Ranked mode در سطح ۷ برای بخش Multiplayer و بتل رویال باز می شود. برای دسترسی به حالت Xp ،Ranked mode خود را با بازی مسابقات استاندارد در هر بخش Multiplayer و بتل رویال به دست آورید.

حالت Ranked mode یک بخش مجزا است ، متمایز از Multiplayer استاندارد که از منوی اصلی قابل دسترسی است. برای Battle Royale حالت Ranked به صورت پیش فرض است و همه بازیکنان Battle Royale می توانند از حالت Ranked پاداش بگیرند.

در حالت Multiplayer شما با بازیکنانی روبرو میشوید که سطحشان با شما برابر است.

XP به دست آمده در حالت رتبه بندی باعث افزایش رتبه کلی XP شما می شود. شما از Rookie I شروع خواهید کرد و تا زمانی که XP کافی کسب کنید ، برای رتبه بندی Legendary پیشرفت می کنید. یک مسیر پیشرفت جداگانه برای حالت چند نفره رتبه و حالت جنگ رویال وجود دارد. هر دو را می توان در منوی Mode یافت.

در کنار پیشرفت رتبه شما ، منوی حالت رتبه چندین آمار را نشان می دهد. برای چند نفره ، بازی ها ، مسابقات برنده ، پیروزی های متوالی ، میانگین امتیاز ، عنوان MVP کسب شده و نسبت K / D را مشاهده خواهید کرد. برای Battle Royale ، مسابقات را مشاهده خواهید کرد ، میانگین KD ، میانگین کمک ، میانگین خسارت ، میانگین زمان زنده ماندن و تعداد دفعات ذخیره هم تیمی ها.

علاوه بر پیشرفت رتبه استاندارد ، رتبه فصلی وجود دارد که جوایز خاص فصل را جمع می کند.

بیشتر بخوانید: آموزش کال آف دیوتی موبایل (آشنایی با بازی و نکات و ترفند ها)

بالا بردن رتبه در کال آف دیوتی موبایل

بالا بردن رتبه در کال آف دیوتی موبایل: جوایز Ranked mode

هر بار که رتبه شما بالا میرود پاداش دریافت می کنید.اين جوايز شامل رنک مود در بخش Multiplayer و رقابت هاى بتل رويال است.

XP مورد نیاز برای پیشرفت از Rookie I به Rookie II در Multiplayer و Battle Royale یکسان است. از هر حالت بازی جوایز مختلفی دریافت خواهید کرد.

در فهرست حالت Ranked mode می توانید به لیست کامل پاداش ها دسترسی پیدا کنید. لیست جوایز نشان می دهد که در هر سطح از رتبه و رتبه فصل خود در هر بخش Multiplayer و بتل رویال چه چیزهایی دریافت خواهید کرد.

در صورت نیاز به سی پی این بازی برای مجهز کردن سلاح خود می توانید از طریق فروشگاه موجو جم اقدام به خرید سی پی بازی کالاف دیوتی کنید.

بالا بردن رتبه در کال آف دیوتی موبایل: نکات کلیدی برای بالابردن رتبه

۱-زنده ماندن:آمار نمایش داده شده در منوی حالت رتبه بندی شده فقط برای نمایش نیست. اینها مواردی هستند که برای کمک به کسب XP بیشتر در مسابقات شما لازم هستند. به دنبال راه های زنده ماندن در Battle Royale باشید و تلاش کنید تا در یک مسابقه چند نفره به عنوان MVP پیروز شوید. لیستی از آمار را در منوی Ranked mode بررسی کنید تا بدانید کجا تلاش خود را متمرکز کنید.

۲-استراتژی:داشتن یک برنامه برای حمله به شما کمک بسزایی برای کسب امتیازات بیشتر میکند.حتما سعی کنید در تمام بازی های خود با استراتژی کار کنید تا امتیازات خود را به سرعت بالا ببرید.هیچوقت بدون برنامه کاری نکنید!پ

۳-ScoreStreaks: ScoreStreaks می تواند یکی از بهترین راه ها برای کشتن بیشتر و کمک به تیم شما در پیروزی در یک مسابقه چند نفره باشد. Streak های خود را در سطوح قابل دستیابی تنظیم کنید ، سپس از آنها برای تغییر روند مسابقه استفاده کنید.

۴-Loadout: قانون اول در بازی Call Of Duty موبایل کشتن بیشتر و کسب XP است.برای Kill های بیشتر شما به سلاح های قوی نیاز دارید.یکی از اصلی ترین نکات برای کنار زدن موفقیت آمیز حریفان این است که شما بهترین سلاح ها را وارد مسابقه کنید. متناسب با سبک بازی خود اسلحه انتخاب و تنظیم کنید. سلاح جدید یا تغییر در اتچمنت ها کلید پیروزی شماست.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل از آخرین خبر های این بازی ها مطلع شوید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »