موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

سلاح M۴A۱ فری فایر

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در این مقاله تمام اطلاعات لازم درباره سلاح M4A1 فری فایر ؛ سلاح بزرگی که می توانید در هر موقعیتی از آن استفاده کنید، را در اختیارتان قرار می دهیم.

فری فایر یک بازی رایانه‌ای است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این بازی یکی از محبوب‌ترین بتل رویال های جهان است و در اکتبر ۲۰۲۰ به رکورد بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن در هر روز رسید. در این بازی، ۵۰ بازیکن به جزیره‌ای می‌روند تا سلاح‌ها، آیتم های مورد نیاز خود را بردارند و تا زمانی که تنها ۱ نفر از آن‌ها باقی مانده‌است، با یکدیگر مبارزه کنند.

بازی فری فایر شامل مجموعه‌ای عظیم از انواع سلاح‌های مختلف است که هر کدام از آن‌ها برای موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شوند. در میان آن‌ها Assault Rifles یا سلاح های تهاجمی متنوع‌ترین نوع سلاح در این بازی هستند. آن‌ها برای همه دامنه ها از فاصله نزدیک تا متوسط و حتی نبرد های با برد طولانی مناسب هستند. در این مقاله، ما قصد داریم در مورد سلاح M۴A۱ فری فایر، یک تفنگ تهاجمی ویژه بحث کنیم و به اطلاعات پایه، نقاط قوت، نقاط ضعف و اسکین های مناسب برای آن نگاهی بیندازیم.

سلاح M4A1 بازی فری فایر

ابتدا اطلاعات پایه این سلاح را بررسی می کنیم :

  • دمیج : ۵۳
  • نرخ شلیک : ۵۶
  • دامنه موثر شلیک : ۷۷
  • سرعت بارگذاری : ۴۸
  • ظرفیت خشاب : ۳۰
  • دقت : ۵۴
  • سرعت حرکت :۶۲
  • نفوذ زره : ۰

سلاح M4A1 بازی فری فایر

سلاح M۴A۱ فری فایر دارای بیش‌ترین دامنه ۷) در میان تمام سلاح های تهاجمی در بازی فری فایر است که به این معنی است که می‌تواند با دمیج کافی از فاصله زیاد به هدف مورد نظر خود شلیک کند. با این حال، در مقایسه با دیگر مسلسل های بازی فری فایر قدرت دمیج (۵۳) آن به ازای هر شلیک پایین بوده و دارای نرخ شلیک متعادل (۵۶) در مقایسه با دیگر سلاح های گروه خود است.

با اینکه شما می‌توانید از سلاح M4A1 در همه شرایط استفاده کنید، این سلاح موثرترین سلاح در نبردهایی با برد متوسط است. این سلاح می‌تواند به عنوان جایگزین یک سلاح نیمه خودکار اسنایپر و یا اسنایپر مورد استفاده قرار گیرد. همچنین شما می‌توانید تفنگ M۴A۱ را در بازی فری فایر با لوازم مختلف از قبیل مازل، دوربین، خشاب، خفه کن و … تجهیز کنید. برای اینکار می توانید از طریق فروشگاه موجو جم جم بازی فری فایر خود را تهیه کنید.

نکات استفاده از سلاح M4A1

در اینجا چند نکته برای شما آورده شده‌است که با توجه به آن ها می‌توانید بهترین عملکرد را با این سلاح داشته باشید.

  • سلاح M4A1 فری فایر به عنوان یک سلاح متعادل می‌تواند با چندین سلاح مختلف ترکیب شود. اگر یک سبک تهاجمی داشته باشید می‌توانید با یک تفنگ SMG یا شات گان برای مبارزه بهتر در محدوده نزدیک ترکیب کنید.
  • برای استفاده از اتچمنت های مناسب برای این سلاح، muzzle کمک می‌کند که این سلاح ثبات بیشتری داشته باشد. همچنین دوربین x2 یا نشانه قرمز به شما کمک می‌کند دقیق‌تر به هدف خود شلیک کنید.
  • در یک منطقه شهری، شما باید فاصله خود را از افرادی که از سلاح M1887 یا MP40 استفاده می‌کنند حفظ کنید زیرا این سلاح‌ها در مبارزات نزدیک قوی‌تر هستند.

بیشتر بخوانید : ترفندهای بازی فری فایر

اسکین های مناسب سلاح M۴A۱ بازی فری فایر

در موارد دیگر بتل رویال ها، در ابتدای بازی همه افراد چه تازه کار و جه با تجربه از یک امتیاز استفاده می‌کنند. علت آن این است که آن‌ها فاقد سیستم شخصیتی و یا سیستمی مانند فری فایر هستند. اسکین سلاح در بازی فری فایر می‌تواند در واقع سلاح‌های شما را به روش‌های مختلف قوی‌تر کند.

اسکین Scorching Sands

اسکین Scorching Sands بهترین گزینه برای سلاح M4A1 است. این اسکین نرخ شلیک این سلاح را ۲ میزان و قدرت دمیج را ۱ میزان افزایش می دهد و مقداری سایز خشاب این سلاح را کاهش می دهد که چندان مهم نیست.

اسکین Scorching Sands سلاح

M۴A۱ یک سلاح متعادل برای همه موقعیت‌ها است، اما قدرت دمیج آن چندان موثر نیست و این اسکین مشکل آن را حل خواهد کرد.

اسکین Cataclysm

اسکین M۴A۱ Cataclysm همان مزایای اسکین Scorching Sands را دارد با این تفاوت که به جای اینکه سایز خشاب سلاح را کاهش دهد دامنه موثر را کاهش می دهد. با این وجود، همچنان گزینه بسیار خوبی برای سلاح است.

اسکین Cataclysm سلاح M۴A۱

اسکین Red Griffin

اسکین Red Griffin قدرت دمیج را ۲ میزان و دقت را ۱ میزان افزایش می دهد در حالی که اندازه خشاب را کاهش می‌دهد. بر خلاف قدرت دمیج، دقت و سایز خشاب چندان مهم نیست. این اسکین بعد از دو مورد اشاره شده در بالا اسکین مناسب برای این سلاح می باشد.

اسکین Red Griffin سلاح M۴A۱

برای اطلاعات بیشتر از این بازی می توانید به وبسایت رسمی بازی فری فایر مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

1 دیدگاه دربارهٔ «سلاح M۴A۱ فری فایر»

  1. ناشناس

    اسم دیگش m16 هه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »