موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

فصل ۱۲ کالاف دیوتی موبایل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

فصل ۱۲ کالاف دیوتی موبایل در آستانه رونمایی شدن است و بازیکنان نیز منتظر آن هستند. این فصل با عنوان “Going Dark” منتشر خواهد شد.

فصل ۱۱ بازی کالاف دیوتی موبایل که درواقع جشن یک سالگی این بازی است می‌توان گفت یکی از بهترین فصل های این بازی بوده است و در حال ب پایان رسیدن است. از این رو انتظارات برای سیزن بعدی بالا رفته است. در فصل ۱۲ کالاف دیوتی موبایل نیز ما شاهد ویژگی ها و تغییرات جدیدی خواهیم بود.

فصل ۱۲ کالاف دیوتی موبایل

زمان انتشار سیزن ۱۲ کالاف دیوتی موبایل

تاریخ انتشار دقیق این فصل رسما اعلام نگردیده است، اما به راحتی می توان حدس زد که فصل بعدی چه زمانی خواهد بود. معمولا، بروزرسانی سیزن جدید، با به پایان رسیدن بتل پس آغاز می شود و در حال حاضر، بتل پس فصل ۱۱ کالاف دیوتی موبایل در تاریخ ۱۱ نوامبر به پایان خواهد رسید. بنابراین می توانیم پیش بینی کنیم که بروزرسانی سیزن ۱۲ کالاف دیوتی موبایل در تاریخ ۱۲ ماه نوامبر شروع شود و چند روز هم زمان ببرد.

سیزن 12 کالاف دیوتی موبایل

بروزرسانی های سیزن ۱۲ کالاف دیوتی موبایل

در فصل ۱۲ کالاف دیوتی موبایل نیز ما شاهد ویژگی های جدید و جالبی از جمله نقشه جدید، تجهیزات، یک شخصیت افسانه‌ای، اسکین های جدید و ویژگی‌های بسیار بیشتری خواهیم بود. اولین ویژگی تایید شده که در فصل آینده با آن روبرو خواهیم شد مپ جدید Hackney Yard می باشد که برای بار نخست در نسخه Modern Warfare 2 برای حالت مولتی پلیر دیده شده است.

مپ Hackney Yard سیزن 12 کالاف دیوتی موبایل

سایر اطلاعات نیز گویای این هستند که کالاف دیوتی موبایل در نهایت بنا به درخواست زیاد کاربران “حالت شبانه” را به این بروزرسانی اضافه می کند. این حالت به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از مسابقات خود در شب و فضای تاریک لذت ببرند و برای کمک به این حالت، یک تجهیزات دید شب نیز برای حالت بتل رویال اضافه می شود.

براساس گزارشات سه نقشه به نام Crash، Summit و Hackney Yard نقشه‌هایی هستند که مود شب در آن ها اجرا خواهد شد. برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل جهت خرید تجهیزات و اسکین های این بازی می توانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید.

دو شخصیت می‌توانند بهترین پاداش برای بتل پس سیزن ۱۲ کالاف دیوتی موبایل باشند که یکی از آن ها Urban Tracker می باشد، شخصیت زنی که در فصل چهار راه خود را به این بازی باز کرد و هم اکنون با ظاهری جدید به میدان برگشته است. کارکتر دیگری به نام Nikito به بازی اضافه خواهد شد و مجموعه اسکین های خاص خودش و اولین UAV ارتشی را خواهد داشت.

فصل دوازدهم ممکن است نسبت به فصل قبل جذابیت کمتری داشته باشد، اما باز هم افزودن ویژگی های جدید این بازی را خلاقانه تر و سرگرم‌کننده خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی کالاف دیوتی موبایل مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

3 دیدگاه دربارهٔ «فصل ۱۲ کالاف دیوتی موبایل»

  1. Aliz

    سیزن ۱۲ کی تموم میشه؟

  2. محمد

    اقا میگم سیزن ۱۲توی کالاف دیوتی امد اما شما تو سایت نیاوردین میشه بگین کی می خواهین عرضه کنین

    1. امیرحیسن

      سلام.
      الان خریداری کنید همون سیزن ۱۲ گرفته میشه براتون.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »