موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

فصل ۲۶ فری فایر | بررسی آپدیت جدید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز با بررسی آپدیت فصل ۲۶ فری فایر همراه شما هستیم و ویژگی های جدید این آپدیت را معرفی خواهیم کرد. با موجو جم همراه باشید.

فری فایر یک بازی آنلاین است که در بین گیمر های موبایل محبوبیت زیادی به دست آورده است. آپدیت های متعدد فری فایر باعث شده است که این بازی همواره در حال توسعه و رشد باشد.

الیت پس چیست؟

الیت پس ، ارتقا یافته فایر پس است که جوایز بیشتر و ارزشمند تر نسبت به فایر پس دارد. هر فصل در فری فایر (که تقریبا یک ماه می شود) شامل یک الیت پس جدید با جوایز و تم متفاوت با الیت پس های قبلی است. هر بازیکن می تواند با پرداخت مقداری جم، این الیت پس را خریداری کند و از جوایز بیشتر و ماموریت های بیشتر بهره مند شود در نتیجه زودتر در بازی پیشرفت کند. شما می توانید ترجمه الیت پس جدید فری فایر را در سایت فری فایر وی آی پی مشاهده کنید.

فصل 26 فری فایر
فصل ۲۶ فری فایر

الیت پس فصل ۲۶ فری فایر

الیت پس جدید فری فایر The Revenge of Inari نام دارد و نسخه دوم الیت پس رمیج است که در گذشته در فری فایر وجود داشت که تم این فصل نیز الهام گرفته از فصل ۱۳ فری فایر (رمیج) است.

همچنین بخوانید : اگر با ویژگی های کاراکتر های فری فایر آشنا نیستید، حتما مطلب ویژگی های کاراکتر های فری فایر را بخوانید.

جوایز الیت پس فصل ۲۶ فری فایر

بازیکنان با تکمیل ماموریت های بازی و جمع آوری بدیج ها می توانند جوایز الیت جدید را دریافت کنند. برخی از جوایز ویژه آن عبارت اند از : اسکین چوب بیسبال ، اسکین ماشین Monster Truck ، آواتار جدید ، بلیت دایموند رویال ، لباس مخصوص الیت ، اسکیت رمپیج ، دنس جدید ، لوت باکس جدید ، سنگ تکامل ، اسکین چتر و اسکین کیف است.

خرید الیت پس

همان طور که گفتیم برای خرید الیت پس و دریافت جوایز ویژه آن باید مقداری جم بپردازید که این مقدار جم در مقابل جوایز فوق العاده آن ، واقعا ارزش دارد. برای خرید جم فری فایر، از فهرست بازی های موجو جم در صفحه اصلی ، روی آیکن فری فایر کلیک کنید و می توانید بسته جم مورد نظر خود را با اطمینان خریداری کنید.

برای تکمیل مراحل الیت پس، حدود یک ماه فرصت دارید و با تکمیل این ماموریت ها می توانید جوایز آن را دریافت کنید. این الیت با داشتن اسکین های جالب می تواند الیت پس محبوبی در میان فری فایر باز ها باشد.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »