موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

محبوب ترین بازی های موبایل ۲۰۲۰

زمان مطالعه: 5 دقیقه

سال ۲۰۲۰ پر بود از بازی های هیجان انگیز و اعتیاد آور که میلیون ها نفر در ساسر جهان را سرگرم کرده بودند.در مقاله محبوب ترین بازی های موبایل ۲۰۲۰، ۶ بازی پر طرفدار سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی می کنیم.

محبوب ترین بازی های موبایل ۲۰۲۰: پابجی موبایل

محبوب ترین بازی های موبایل 2020

پابجی موبایل شماره ۱ بازی های موبایل در جهان است. این محبوب ترین بازی موبایل در بیش از ۱۰۰ کشور جهان بوده. هنگامی که نسخه رایانه های شخصی PUBG راه اندازی شد ، مفهوم جدیدی از Battle Royale را معرفی کرد که در آن بازیکنان در یک جزیره ناشناخته فرود می آیند و برای برنده شدن می جنگند. برای نزدیک شدن بازیکنان به یکدیگر به تدریج منطقه کوچک می شود.

نقشه ها در تلفن همراه PUBG همانند رایانه های شخصی است ، حتی نام نقشه ها نیز یکسان است.

نکته منحصر به فرد PUBG موبایل تعداد گزینه هایی است که به بازیکنان تلفن همراه ارائه می دهد. اگر لیست را مرور کنید ، بی پایان است. در Arcade mode ، شما حالت mini zine ، حالت جنگ و حالت تیراندازی را دارید. همه این حالت ها برای سرورهای TPP (دیدگاه سوم شخص) و FPP (دیدگاه اول شخص) در دسترس هستند. لگد زدن اسلحه نیز بسیار نزدیک به واقعیت است. هدف گیری و شلیک اسلحه ها نیز با استفاده از ضمیمه های مختلف به طور قابل توجهی بهبود یافت. شما همچنین kill cam را دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند هکری در بازی باشد.

محبوب ترین بازی های موبایل ۲۰۲۰: کال آف دیوتی موبایل

کال آف دیوتی موبایل

با بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود در Play Store و App Store ، کال آف دیوتی موبایل با گرافیک ، گیم پلی روان و نقشه های مورد علاقه طرفداران،بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده و یکی ازمحبوب ترین بازی های موبایل ۲۰۲۰ است.

این بازی دو حالت را به گیمرها ارائه می دهد: Battle Royale ، جایی که شما باید به مبارزه با ۱۰۰ دیگر مشغول شوید. در حالت چند نفره ، جایی که در مبارزات تیمی ۵v5 سنتی شرکت خواهید کرد.این بازی یکی از اعتیاد آورترین بازی های موبایل در سال ۲۰۲۰ بود. اکنون با به روزرسانی های جدید ، آنها حالت های بازی دیگری مانند اکشن زامبی ها و تک تیرانداز و نبرد با تیرانداز را نیز به بازی اضافه کرده اند. آنها همچنین نقشه جدیدی به نام Summit به بازی اضافه کردند بودند.

بازی بسیار آسان است اما تسلط بر آن بسیار سخت است. مکانیک های برجسته گیم پلی این بازی بر واقع گرایی عناصری مانند لگد زدن اسلحه ، کنترل فوق العاده حملات هواپیماهای بدون سرنشین تمرکز کرده و این بازی را بسیار اعتیاد آور می کند.

محبوب ترین بازی های موبایل ۲۰۲۰: Tom Clancy’s Elite Squad

بهترین بازی های موبایل

بازی نمادین Tom Clancy’s Elite Squad اکنون به دستگاه های تلفن همراه راه یافته. این یک بازی سبک RPG رایگان برای بازی است که توسط Ubisoft Studios ساخته شده است. با انتشار این بازی برای iOS و Android ، می توانید تمام شخصیت های مورد علاقه خود را از Rainbow Six ، Splinter Cell و Ghost Recon انتخاب و جمع آوری کنید. این یکی از محبوب ترین بازی های موبایل ۲۰۲۰ است.

توسعه دهندگان تأیید کردند که این یک بازی موبایل نقش آفرینی در زمان واقعی خواهد بود. در بازی گیمرها شخصیت های خود را جمع آوری و ارتقا می دهند و آنها را به یک مبارزه بصری در زمان واقعی در حالت ۵v5 می فرستند.

بیشتر بخوانید: گرافیکی ترین بازی های موبایل

محبوب ترین بازی های موبایل ۲۰۲۰: فری فایر

محبوب ترین بازی های موبایل 2020

چند سالی است که بازی های سبک بتل رویال تبدیل به پرطرفدار ترین سبک بازی شده اند. فری فایر یکی از بازی های به شدت جذاب این سبک از بازی هاست.اگر شما هم از طرفداران بازی های بتل رویال هستید این بازی را حتما تجربه کنید.بازی پر است از کاراکتر ها و سلاح های جذاب با گرافیک عالی،نقشه های گوناگون و صدها ویژگی دیگر.این بازی سبک بتل رویال را از دست ندهید.

محبوب ترین بازی های موبایل ۲۰۲۰: Minecraft: Pocket Edition

بهترین بازی های موبایل

یکی از محبوب ترین بازی های موبایل ۲۰۲۰:Minecraft: Pocket Edition است.نسخه موبایل بازی رایانه ای افسانه ای Minecraft. در انواع تلفن های هوشمند و تبلت ها موجود است. این برنامه از هر دو سیستم عامل iOS و Android پشتیبانی می کند. گیم پلی نسخه موبایل مشابه نسخه PC است.گیمرها گزینه هایی دارند که می توانند در حالت خلاقانه بازی کنند ، جایی که همه منابع را در اختیار داشته باشند یا می توانند حالت بقا را بازی کنند ، جایی که چیزی در اختیار ندارند و باید همه چیز را از ابتدا بدست آورند.

حالت بقا چالش برانگیزترین حالت بازی است. اگر توسط عنکبوت ها ، خزنده ها یا زامبی ها گرفتار شوید ، تمام منابع خود را از دست خواهید داد و باید از ابتدا شروع کنید.

شما می توانید برای خرید سریع و مطمئن جم بازی های موبایل به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید.

محبوب ترین بازی های موبایل ۲۰۲۰: Stranger Things: The Game

محبوب ترین بازی های موبایل 2020

Stranger Things: The Game درآگوست ۲۰۱۹ منتشر شد. موفقیت نتفلیکس را با عنوان “Stranger Things 3” به خاطر می آورید؟ خط داستانی به همان شکل باقی مانده است. با این حال ، این بازی کارهای اضافی دیگری را برای انجام به شما می دهد که بازی را بسیار جالب می کند. این بازی باعث می شود با توجه به حالتی که استفاده می کنید با چهار رئیس متفاوت روبرو شوید.

این بازی یک بازی اکشن و ماجراجویی است و به شما اجازه می دهد تا هاوکینز و مناطق نزدیک آن را کشف کنید. معماها را حل کنید ، تخم مرغ ها و گنوم ها را جمع کنید و اسرار را حل کنید. Stranger Things: The Game یکی از محبوب ترین بازی های موبایل ۲۰۲۰ بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی های موبایل می توانید به مجله اینترنتی سایت موجو جم مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »