موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

کاراکتر جدید فری فایر (New Beaston Pet)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Pet ، Garena Free Fire جدیدی را به بازی معرفی کرده است. Pet جدید که Beaston نامیده می شود ، ظاهراً یک بابون سایبرنتیک است و دارای هیکل گوریل است. تقریباً مانند هر Pet دیگر در فری فایر، Breaston به توانایی های خاص خود کمک می کند و در نتیجه در میدان جنگ به بازیکن قدرت می دهد.در این مقاله این کاراکتر جدید را به شما معرفی می کنیم.

مهارت کاراکتر جدید فری فایر

مهارت Helping Hand ، Beaston نامیده می شود و فاصله پرتاب نارنجک ها Gloo Walls ، Flashbangs و Smoke Grenades را افزایش می دهد. میزان قدرت این مهارت بسته به سطحی که بازیکن در آن قرار دارد تغییر می کند.

کاراکتر جدید فری فایر (New Beaston Pet)

اکشن های کاراکتر جدید فری فایر

کاراکتر جدید فری فایر سه اکشن دربازی دارد که می تواند انجام دهد. اولی یک “جشن” است که وقتی بازیکن یک دشمن را می کشد یا یک مدکیت می گیرد رخ می دهد. حالت دوم یک اکشن “پخش” است که می تواند به صورت دستی از طریق چرخ فرمان آغاز شود ، در حالی که مورد سوم “نمایش” نامیده می شود که از طریق چرخ فرمان نیز فعال می شود. وقتی Beaston به ترتیب به سطح دو ، سه و چهار برسد ، قفل آنها باز می شود.

بیشتر بخوانید:بهترین سلاح های فری فایر(معرفی سلاح های قدرتمند فری فایر)

اسکین های کاراکتر جدید فری فایر

Beaston یک اسکین دارد که Great White Beaston نامیده می شود. همانطور که از نام آن پیداست ، این پوست خز Beaston را به سفید ، با افزودنی های طلایی و سیاه تغییر می دهد. با رسیدن Beaston به سطح شش این قفل باز می شود.

New Beaston Pet

برای خرید جم بازی فری فایر میتوانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با پشتیبانی انلاین سفارش شما انجام شود.

مهارت اعطا شده توسط Beaston این یک کمک مفید برای آن دسته از بازیکنان است که دوست دارند دشمنان خود را با نارنجک بمباران کنند. Beaston همچنین برای بازیکنانی که دوست دارند از آلوارو به عنوان شخصیت اصلی خود استفاده کنند ، یک همراه خوب خواهد بود. دلیل آن این است که توانایی انفعالی آلوارو ، Art of Demolition ، افزایش آسیب انفجاری و دامنه آسیب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رسمی گارنا فری فایر مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »